AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Er du fornøyd i forhold til høy pris evt? Hva heter din favoritt og hvorfor er den best? Ønsker du deg i gave? Skikkelig parfyme er jo dyrt, så jeg bruker aldri annet enn eau de toilette eller sånne lettere dufter. Syns det er vanskelig å plukke ut i butikk for det blir så mange dufter å forholde seg til på en gang. Det som er nydelig på min venninne passer kanskje ikke på meg og det som lukter godt i butikken gjør kanskje ikke det ved noen gangers bruk. Hvordan plukker du ut den duften som er bra for deg? Anonymkode: 17b39...76f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Mancera - Roses Vanille. Har aldri egentlig likt lukten av roser, men liker tydeligvis veldig godt kombinasjonen mellom vanilje og roser. Elizabeth and James - Nirvana Black. Beskrivelsen av denne sier "warm and spicy", noe som passer veldig godt. Anonymkode: 0b665...83e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 AB over her - merket at jeg ikke svarte på det tråden faktisk spør om... Mancera-parymen koster omtrent 600,- for 60 ml (fra Selfridges, ikke inkludert porto og merverdiavgift), mens Elizabeth and James-parfymen er omtrent 700,- for 50 ml (fra Sephora, ikke inkludert porto og merverdiavgift). Mancera-parfymen var det en annen venninne av meg som hadde, og jeg kjøpte den siden den luktet så godt. Den andre parfymen plukket jeg ut på Sephora etter å ha luktet meg gjennom en god del. Anonymkode: 0b665...83e
fresia Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 favoritten min er Flowerbomb fra Viktor & Rolf og den koster vel rett under 800 kr i butikk (50 ml). jeg bruker sjeldent parfyme til hverdags. jobber i helsevesenet og på skole så bruker ikke parfyme på jobb. bruker det når jeg skal pynte meg jeg kjøper som regel parfymene mine på flyplassen når jeg er på reise. det skal sies at en annen favoritt jeg hadde var Fresia fra Zara, men den gikk ut av produksjon nicket mitt er oppkalt etter denne til og med - så god var den! jeg har mange forskjellige parfymer og liker å bytte litt... pris er ikke så viktig for meg, så lenge det er en duft jeg trives med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå