Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Har lest litt om denne rasen. Noen som har dvergpinscher, eller vet hvordan de er (å ha i hus )? De ligger på 8000-10.000,- tror jeg..
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 Enten har du lyst på chi eller DP. Jeg må bare spørre, er det fordi "småhunder som puttes i veska" er på mote eller no?
Bugsy Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Helt ny her, men..... Ser at innlegget er av litt eldre dato, men skriver et svar uansett Jeg har en dvergpinscher selv,han er nå 1 og 1/2 år. Jeg betalte 8000 for han (dyr kilopris mente pappa ) Vår lille hund bjeffer nå og da han også, men vi har kjøpt bjeffehalsbånd (m ufarlig "gass), så nå er han mer stille en de andre store hundene i gata, selv om han ikke har det på. Han er vant med å være alene både når vi er på jobb, butikken osv. Da er han i buret, og der roer han seg ned og koser seg (ligger oppå en dyne og under et pledd ) Alle hunder gråter til å begynne med, gjelder bare og la de bli vant til å være alene, begynne i det små Hunden vår er absolut ingen veskehund, han er med å bader om sommeren, går turer i all slags vær... Men det har jo sine fordeler at man bare kan løfte opp hunden og gå Jeg synes det er en flott rase som anbefales, men de krever mye (selv om de er små), og de elsker å bruke både kropp og hode (helst hele dagen, nesten ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå