Gå til innhold

Dvergpinscher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt om denne rasen.

Noen som har dvergpinscher, eller vet hvordan de er (å ha i hus ;))?

De ligger på 8000-10.000,- tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Enten har du lyst på chi eller DP. Jeg må bare spørre, er det fordi "småhunder som puttes i veska" er på mote eller no?

• 6 måneder senere...
Skrevet

Helt ny her, men..... Ser at innlegget er av litt eldre dato, men skriver et svar uansett :) Jeg har en dvergpinscher selv,han er nå 1 og 1/2 år. Jeg betalte 8000 for han (dyr kilopris mente pappa :) ) Vår lille hund bjeffer nå og da han også, men vi har kjøpt bjeffehalsbånd (m ufarlig "gass), så nå er han mer stille en de andre store hundene i gata, selv om han ikke har det på. Han er vant med å være alene både når vi er på jobb, butikken osv. Da er han i buret, og der roer han seg ned og koser seg (ligger oppå en dyne og under et pledd :ler: ) Alle hunder gråter til å begynne med, gjelder bare og la de bli vant til å være alene, begynne i det små :) Hunden vår er absolut ingen veskehund, han er med å bader om sommeren, går turer i all slags vær... Men det har jo sine fordeler at man bare kan løfte opp hunden og gå :) Jeg synes det er en flott rase som anbefales, men de krever mye (selv om de er små), og de elsker å bruke både kropp og hode (helst hele dagen, nesten :) ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...