AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Han sa til meg at det var masse annen fisk i havnet når jeg sa spurte om han var intressert i meg vi kjenner hverandre så vidt. var dum å spurte for tidlig. andre som har opplevd å gjort samme feilen så har de kanskje intressert seg senere? Anonymkode: 6fa4b...cef
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Han sa sikkert at det var masse annen fisk i havet for deg/TIL deg Anonymkode: fafff...e88 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Du har ikke gjort noe feil, utover å forelske deg i en idiot. Det skal godt gjøres å komme på en mer sårende og idiotiske kommentar en det der når man avviser noen. Hvem bryr seg om at det er mange milliarder menn på jordkloden? Alle vet at man bare trenger én og at det er forferdelig unødvendig å latterliggjøre noen for å lure på om den mannen er han. Anonymkode: ccb67...26d 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Jeg kan muligens ha sagt lignende.. Hvilken sammenheng ble dette sagt i? Anonymkode: 92fbf...85b
bortebra Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Du blei jo avvist, så jeg ville ikke håpa for mye på at vedkommende skulle endre mening. Det var ikke så veldig fin måte å gjøre det på heller. 2
Lee Jones Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Jeg tror du tolker avvisningen feil. Han mener selvfølgelig at han ikke har følelser for deg. Du er derimot en så bra jente at det er mange menn der ute som fortjener en som deg. Derfor kommentaren "Det er mange fisk i havet". Ingen er vel så bad at de sier dette bare for å være spydig. Herregud da. 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sa til meg at det var masse annen fisk i havnet når jeg sa spurte om han var intressert i meg vi kjenner hverandre så vidt. var dum å spurte for tidlig. andre som har opplevd å gjort samme feilen så har de kanskje intressert seg senere? Anonymkode: 6fa4b...cef Du spurte om Han var interessert eller du viste og sa at Du var interessert for så å spørre? Det er stor forskjell.. Om dere ikke kjenner hverandre godt er det jo godt mulig at han ble litt tatt på senga av et sånt spørsmål og ikke helt skjønte hvorfor du spør?? Vet han at du liker ham? Anonymkode: cf83a...d38
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sa sikkert at det var masse annen fisk i havet for deg/TIL deg Anonymkode: fafff...e88 Ja det var jo til meg. Jeg er jo intressert i han, men jeg synes det var sårt å høre Anonymkode: 6fa4b...cef
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spurte om Han var interessert eller du viste og sa at Du var interessert for så å spørre? Det er stor forskjell.. Om dere ikke kjenner hverandre godt er det jo godt mulig at han ble litt tatt på senga av et sånt spørsmål og ikke helt skjønte hvorfor du spør?? Vet han at du liker ham? Anonymkode: cf83a...d38 Jeg tror jeg røpa meg litt, sa det på en måte rett ut tror jeg. Han vet nok at jeg er keen på han. Får bare se om han tar kontakt igjen.. Anonymkode: 6fa4b...cef
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #10 Skrevet 6. november 2017 2 timer siden, Lee Jones skrev: Jeg tror du tolker avvisningen feil. Han mener selvfølgelig at han ikke har følelser for deg. Du er derimot en så bra jente at det er mange menn der ute som fortjener en som deg. Derfor kommentaren "Det er mange fisk i havet". Ingen er vel så bad at de sier dette bare for å være spydig. Herregud da. Mener du seriøst at det IKKE er unødvendig sårende med den kommentaren? Hun vil ha HAN. Da hjelper det veldig lite at der finnes andre menn. Det er EQ minus masse å drive fortelle henne at det er sikkert noen andre som vil ha henne med tanke på hvor mange menn som fins på jorda i en sånn situasjon. Anonymkode: ccb67...26d 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #11 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg røpa meg litt, sa det på en måte rett ut tror jeg. Han vet nok at jeg er keen på han. Får bare se om han tar kontakt igjen.. Anonymkode: 6fa4b...cef Uff, har fått høre noe lignende av noen jeg liker også. Og når jeg tenker meg om og leser svarene her så Er nok det bare en litt pen måte å si at "du er bra du, men ikke noe for meg" på ja. Håper det ikke er tilfelle for deg Anonymkode: cf83a...d38
Lee Jones Skrevet 6. november 2017 #12 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener du seriøst at det IKKE er unødvendig sårende med den kommentaren? Hun vil ha HAN. Da hjelper det veldig lite at der finnes andre menn. Det er EQ minus masse å drive fortelle henne at det er sikkert noen andre som vil ha henne med tanke på hvor mange menn som fins på jorda i en sånn situasjon. Anonymkode: ccb67...26d Hva feil er deg? Skal han si at "jeg vil ikke ha deg, men ikke vær lei deg. Det er ingen andre menn som passer for deg heller?".
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #13 Skrevet 6. november 2017 51 minutter siden, Lee Jones skrev: Hva feil er deg? Skal han si at "jeg vil ikke ha deg, men ikke vær lei deg. Det er ingen andre menn som passer for deg heller?". Man trenger bare ikke si sånt piss i det hele tatt, fordi det er piss som bare strør salt i såret. Det er unødvendig. Man kan bare avvise og la det bli med det, fordi alle vet at folk trenger tid på seg etter å ha blitt avvist av noen de likte og tid for å overhode vurdere noen andre. Anonymkode: ccb67...26d 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #14 Skrevet 6. november 2017 Unødvendig å si noe slikt, ville ikke tenkt mer på han i det hele tatt. Du fortjener bedre. Anonymkode: 73889...0c1
Gjest yeans Skrevet 6. november 2017 #15 Skrevet 6. november 2017 Han er ikke interessert i deg, og mener du ikke vil få problemer med å finne en annen. Jeg også tolket dette positivt. Klart det er vondt å få høre at han ikke er interessert, men han sa det hvertfall. Mange andre sier ingenting og bare går. Du kan trøste deg med at han kommer til å ha respekt for deg fordi du tok initiativ og spurte. Det hadde vært værre om han var total drittsekk.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #16 Skrevet 7. november 2017 Fair enough, han var ikke interessert i deg på den måten men syntes du er en bra dame for det og minner deg på at det finnes mange andre menn der ute som er interessert i deg på den måten. Ikke gråt over spilt melk. Fint å finne ut av så du slipper å gå rundt med forhåpninger og utvikle enda mer følelser. Nå kan du shut the feelings off og forberede deg på å se etter noen andre Det er liten sannsynlighet for at han får den type interesse for deg når han "med glede" oppfordrer deg til å finne andre menn enn han. Ingen vil se en man liker eller kan få følelser for med en annen. Anonymkode: 3a05e...af5 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #17 Skrevet 7. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du seriøst at det IKKE er unødvendig sårende med den kommentaren? Hun vil ha HAN. Da hjelper det veldig lite at der finnes andre menn. Det er EQ minus masse å drive fortelle henne at det er sikkert noen andre som vil ha henne med tanke på hvor mange menn som fins på jorda i en sånn situasjon. Anonymkode: ccb67...26d Hvordan skal man avvise på en pen måte da? Det er jo bedre enn å bare si "Beklager, jeg er ikke interessert" uten noe mer. Jeg syns ikke det er noe negativt at noen sier at det er "flere fisk i havet". Antyder bare av vedkommende neppe vil ha problemer med å finne noen som er interessert, og det tenker jeg er positivt. TS: tror du skal godta det som et avslag og gå videre. Selvfølgelig kan det av og til skje at noen blir interessert etter hvert som man blir bedre kjent, men han er IKKE interessert nå. Og sannsynligvis var det bedre å finne det ut nå enn senere, når du kanskje hadde vært enda mer følelsesmessig engasjert i han. Anonymkode: dc242...fad
makkapakka Skrevet 7. november 2017 #18 Skrevet 7. november 2017 Vel med så dårlige formuleringer så hadde det nok blitt mer av de hvis dere hadde blitt i sammen bare dårlig kommunikasjon hele tiden. Ferdig med han heldigvis ville jeg ha tenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå