Mulle7 Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har i lengre tid benyttet Sterilan deodoranter. Ikke fordi de er spesielt spennende (!), men fordi jeg har syntes at de tross alt funker bra, er rimelige, og lett tilgjengelige i nærbutikken! Nå synes jeg ikke effekten varer så lenge lenger av en eller annen grunn. Er det noen som har en rimelig og god deodorant (av typen antiperspirant) å anbefale? Bør ikke være for utpreget lukt på den.
Chihiro Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har i flere år brukt Vaseline Intensive Care sin deodorant uten parfyme. Den er billig og grei, og passer til alle dufter. Setter heller ikke hvite flekker på klærne. Og det beste av alt, den svir ikke, selv etter barbering! Vet ikke hvordan den er hvis man svetter mye i armhulene.
Mulle7 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2005 Mener jeg har prøvd den, men den har en sånn svak, ubestemmelig duft som jeg ikke helt greier, om du skjønner - hvis jeg husker riktig deodorant, da! Noen flere??
Chihiro Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Du må ha skarp luktesans! Selv jeg som er gravid (blitt ekstremt luktfølsom) kjenner veldig lite lukt av den. Sikker på at det er den parfymefrie du har snust på? De andre variantene synes jeg lukter kvalmt. Men nå skal jeg ikke mase mer om dette
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Jeg anbefaler Vichy 48 hrs som du får på apoteket. Den koster 90 kr - kanskje litt dyrt men jeg er superfornøyd med den! Den er mild mot huden og gjør virkelig jobben sin. Jeg holder meg tørr og luktfri hele dagen, ingen bekymringer der!
Melon Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Jeg bruker H&M sin roll-on deodorant Heavently. Er rimelig, varer lenge, setter ikke hvite flekker på klærne, svir ikke etter barbering og har en nydelig duft, som ikke er for sterk (etter min mening).
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Jeg er fornøyd med Neutral, den er parfymefri, og den parfymefrie fra Nivea. Liker å bytte innimellom. Apoteket har mange parfymefrie også, jeg har i grunn ikke noe å utsette på noen av dem. :-)
Mulle7 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2005 Du må ha skarp luktesans! Selv jeg som er gravid (blitt ekstremt luktfølsom) kjenner veldig lite lukt av den. Sikker på at det er den parfymefrie du har snust på? De andre variantene synes jeg lukter kvalmt. Men nå skal jeg ikke mase mer om dette Hmm.... Mulig det IKKE er den parfymefrie jeg har prøvd, da! Eller så oppfører den seg rart på huden min... kanskje...? Takk for gode forslag, skal prøve en av dem som dere har tipset meg om nå, men vet ikke hvilken enda!
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #9 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har brukt Biotherm i mange år, men så gikk jeg lei, og nå bruker jeg den billige fra HTH. Det er en roll-on, og jeg tåler den godt. Den lukter bare rent og mildt. Ellers liker jeg sticken fra Nivea, men jeg svetter lite, og en venninne som svetter mer, klagde på at den ikke funket for henne.
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #10 Skrevet 26. januar 2005 Jeg anbefaler Vichy 48 hrs som du får på apoteket. Den koster 90 kr - kanskje litt dyrt men jeg er superfornøyd med den! Den er mild mot huden og gjør virkelig jobben sin. Jeg holder meg tørr og luktfri hele dagen, ingen bekymringer der! Jeg er også veldig fornøyd med Vichy (parfymefri). Brukte Cosmica tidligere, men denne er bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #11 Skrevet 26. januar 2005 Bruker Biotherm, synes den er god. Kjøpte den på Tax free, den kostet 119,-, vet ikke hva den koster på parfymeri
Miss Marple Skrevet 26. januar 2005 #12 Skrevet 26. januar 2005 Biotherms er toppers! Men for øyeblikket bruker jeg Cosmica uten parfyme for litt forandring, den synes jeg også er ganske bra. Men returnerer til Biotherm når den er tom.
Eføy Skrevet 26. januar 2005 #13 Skrevet 26. januar 2005 Jeg bruker Nivea sin. Er veldig fornøyd med den. Den fra Vichy er også god.
Gjest Catwoman Skrevet 26. januar 2005 #14 Skrevet 26. januar 2005 Jeg bruker cosmica fra apoteket. Har prøvd mange forskjellige fra daglivarebutikker, nivea, sterilan etc. Men syns cosmica fungere best.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. januar 2005 #15 Skrevet 26. januar 2005 Jeg anbefaler Vichy 48 hrs som du får på apoteket. Den koster 90 kr - kanskje litt dyrt men jeg er superfornøyd med den! Den er mild mot huden og gjør virkelig jobben sin. Jeg holder meg tørr og luktfri hele dagen, ingen bekymringer der! Enig!
Gjest Purple Skrevet 27. januar 2005 #16 Skrevet 27. januar 2005 Jeg er også veldig fornøyd med Vichy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå