AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Jeg fylte 26 for ikke så mange uker siden. Og synes tallet er veldig stort. Føler meg ikke gammel, men skulle sånn helt egentlig vært ferdig utdannet og hatt barn.. I stedet har jeg vanlig jobb og lever livet. Sikkert ikke særlig fornuftig ifølge mange. Men så er det kroppens nedtur. Jeg har ila siste året fått mye mer klinkende ledd. Har også noen problemer som jeg har hatt som mål å bli kvitt, men som jeg fremdeles har. Jeg ser heller ingen glans i ansiktet lenger. Føler at det ser tørt ut på en måte. Jeg er jomfru og har aldri heller opplevd lykkelig forelskelse. Skulle nesten ønske jeg var mer impulsiv. Men jeg har alltid vært en slik kjempe forsiktig jente som har tenkt over ting nøøøye før jeg gjorde og angrer nå på at jeg ikke har utforsket mer. Har vel alltid hatt dårlig samvittighet ovenfor mamma siden hun har vært så redd for at jeg skal bli utsatt for ting. Men likevel så er det de som turte å utforske som har blitt de mest selvstendige. Har en lillesøster som er motsetningen av meg. Skulle vært mer som henne. Hun eier seg selv og tar avgjørelser selv. Jeg har alltid vært spørrende og det er så kjedelig!! Føler jeg har mye og ta igjen og det haster i denne alderen. Føler jeg blir direkte uattraktiv når jeg blir sånn 30 og mulighetene i livet er færre. Anonymkode: 7c629...141
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 ...det der er fullstendig opp til deg selv. Tenk på det og kom deg inn på bedre tanker! 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Det er vanlig at søsken er forskjellige, men det er jo også en styrke. Jeg og min søster er forskjellige og vi kan lære av hverandre. Kan du ikke bare tilbringe mer tid med din søster og si at du gjerne ville være mer utadvendt slik hun er? Anonymkode: dc9f7...bc6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanlig at søsken er forskjellige, men det er jo også en styrke. Jeg og min søster er forskjellige og vi kan lære av hverandre. Kan du ikke bare tilbringe mer tid med din søster og si at du gjerne ville være mer utadvendt slik hun er? Anonymkode: dc9f7...bc6 Hun er 7 år....Men jeg ser så forskjellen. Jeg var et barn som gråt om jeg fikk kjeft, redd for å gjøre noe galt, sjenert, få venner, lett å fryse ut. Søsteren er en ledertype, lærer lett, voksen for alderen og utadvendt.. Anonymkode: 7c629...141
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 26 år og så føler du gammel...tuller du ? Du har jo hele livet foran deg. Anonymkode: 5d393...815 5
hypes Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 (endret) Gå til psykolog, kjære TS. Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Livet skal ikke bli mer kjedelig med alderen; det skal bli rikere, du skal føle deg klokere og lykkeligere. Ikke motsatt. Endret 6. november 2017 av hypes 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er 7 år....Men jeg ser så forskjellen. Jeg var et barn som gråt om jeg fikk kjeft, redd for å gjøre noe galt, sjenert, få venner, lett å fryse ut. Søsteren er en ledertype, lærer lett, voksen for alderen og utadvendt.. Anonymkode: 7c629...141 Hun er et barn... Du omtalte henne som om hun var en likestilt. Veldig mye vil endre seg med årene. Jeg signerer også at du burde prate med noen. Anonymkode: dc9f7...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 42 minutter siden, Peanut skrev: Jeg føler meg alltid ung jeg ^^, 😂Hvilken alder har du da?😊 Anonymkode: 8224c...c92
Gjest Winza Skrevet 6. november 2017 #10 Skrevet 6. november 2017 Fylte nylig 26 selv, tida går alt for fort! Føles ut som om det bare er noen måneder siden jeg fylte 26, trist hvor mye raskere tida går ettersom man blir eldre /:
Kalevala Skrevet 6. november 2017 #11 Skrevet 6. november 2017 Sånn trenger du ikke ha det. Synes du bør snakke med noen. Kontakt fastlegen din og forklar hvordan du har det.
Gjest Peanut Skrevet 6. november 2017 #12 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂Hvilken alder har du da?😊 Anonymkode: 8224c...c92 Alder spiller da ingen rolle med mindre man er en ost :3
Gjest Uhumskheter Skrevet 6. november 2017 #13 Skrevet 6. november 2017 Er 32 og begynner å kjenne på de tingene. Skulle gitt mye for å være 26 igjen og hatt bedre tid! Det er nesten så jeg kan kjenne at eggstokkene mine begynner å henge og skrumpe.
Elaine Marley Skrevet 6. november 2017 #14 Skrevet 6. november 2017 Jeg er ikke enig. Er 35, og ting blir ikke kjedeligere. Spørs hva du gjør og hvordan du tenker. Livet er også mer enn utseendet. Synes det er masse spennende som jeg ikke har gjort, og jeg kjeder meg sjeldent. Kanskje du må bevege deg litt utenfor din egen komfortsone og/eller prøve noe nytt?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #15 Skrevet 13. november 2017 På 6.11.2017 den 15.39, Uhumskheter skrev: Er 32 og begynner å kjenne på de tingene. Skulle gitt mye for å være 26 igjen og hatt bedre tid! Det er nesten så jeg kan kjenne at eggstokkene mine begynner å henge og skrumpe. Huff gruer meg til å fylle 30! Da tror jeg man merker st kroppen forfaller fortere. Og kvinner i 30 årene ser så tørre ut i frohld til i 20 årene. Finns untak. Jeg har ikke forandret meg når jeg ser på bilder fra når jeg var 23. Jeg fikk tidlig rynker under øynene, men er undervektig. Frem til nå har det ikke skjedd mer en st jeg har fått noen åreknuter ekstra, mer klikkende skjelett. føles som jeg kan glemme menn og. Er forelska i en på 2 år eldre, men når jeg bikker 30 vil han se på kvinnene på 24 og oppvover. jeg bør vel helst gå etter mennene på 30+ men mange av de virker for gamle og mange er klare for barn.... Anonymkode: 7c629...141
potetstappe Skrevet 13. november 2017 #16 Skrevet 13. november 2017 (endret) 12 minutes ago, AnonymBruker said: Huff gruer meg til å fylle 30! Da tror jeg man merker st kroppen forfaller fortere. Og kvinner i 30 årene ser så tørre ut i frohld til i 20 årene. Finns untak. Jeg har ikke forandret meg når jeg ser på bilder fra når jeg var 23. Jeg fikk tidlig rynker under øynene, men er undervektig. Frem til nå har det ikke skjedd mer en st jeg har fått noen åreknuter ekstra, mer klikkende skjelett. føles som jeg kan glemme menn og. Er forelska i en på 2 år eldre, men når jeg bikker 30 vil han se på kvinnene på 24 og oppvover. jeg bør vel helst gå etter mennene på 30+ men mange av de virker for gamle og mange er klare for barn.... Anonymkode: 7c629...141 Om du ikke har tenkt til å gjøre noe ut av livet ditt uten å bekymre deg så er det vel det samme hvor gammel du er. Bekymre deg kan du gjøre hele livet. Alt sitter jo i ditt eget hode. Det er jo ikke sånn at du faktisk er for gammel for en mann som er 2 år eldre og det er ikke sånn at livet er over når man blir 30. Vent noen år så skal du se om du ikke tenker over hvor ung du var da du var 26 og at du bekymret deg over alt for mye tull. Endret 13. november 2017 av potetstappe
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #17 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, potetstappe skrev: Om du ikke har tenkt til å gjøre noe ut av livet ditt uten å bekymre deg så er det vel det samme hvor gammel du er. Bekymre deg kan du gjøre hele livet. Alt sitter jo i ditt eget hode. Det er jo ikke sånn at du faktisk er for gammel for en mann som er 2 år eldre og det er ikke sånn at livet er over når man blir 30. Vent noen år så skal du se om du ikke tenker over hvor ung du var da du var 26 og at du bekymret deg over alt for mye tull. Dette har jeg allerede erfart følte meg gammel når jeg fylte 24! Bekymringene mine da er ikke bekymringene mine nå. Er gøy å lese gjennom kg trådene jeg opprettet i 2015. Anonymkode: 7c629...141
Elaine Marley Skrevet 13. november 2017 #18 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff gruer meg til å fylle 30! Da tror jeg man merker st kroppen forfaller fortere. Og kvinner i 30 årene ser så tørre ut i frohld til i 20 årene. Finns untak. Jeg har ikke forandret meg når jeg ser på bilder fra når jeg var 23. Jeg fikk tidlig rynker under øynene, men er undervektig. Frem til nå har det ikke skjedd mer en st jeg har fått noen åreknuter ekstra, mer klikkende skjelett. føles som jeg kan glemme menn og. Er forelska i en på 2 år eldre, men når jeg bikker 30 vil han se på kvinnene på 24 og oppvover. jeg bør vel helst gå etter mennene på 30+ men mange av de virker for gamle og mange er klare for barn.... Anonymkode: 7c629...141 Ja, tenker du sånn så er det bare å gi opp. Forfall er noe alle må hanskes med og ingenting man kan gjøre noe med. Man kan holde kroppen i form, men forfall er noe alle kommer til å oppleve. Dessuten så er det bare tull at når du bikker 30 så er du plutselig helt uinteressant for jevnaldrende menn. Problemet her er tankegangen din og ikke alt det andre.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. november 2017 #19 Skrevet 13. november 2017 Er 34 føler meg egentlig like ung nå som da jeg var i begynnelsen av 20 årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå