AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Hei. for 2 år siden så sluttet jeg å bruke på snapchat og facebook. jeg hadde en kjempeustabil og sjalu ex kjæreste som alltid skulle gjøre livet surt for meg. hun gikk inn på fb og klikket fordi jeg var på samme bildet med en annen dame i profilbildet mitt. hun slettet alle profilbildene mine, slettet venner hun ikke likte osv. hun slettet også alle snapkontaktene mine som hun ikke likte. selv om dette bare var tidligere venner og ingen jeg hadde hatt sex med eller flørtet med. helt siden den dagen har jeg ikke gått tilbake, jeg har deaktivert konbtoen på FB pga jeg vil beholde bilder og noen minner, men jeg har ikke vært innpå der på flere år. og vet du hva, det var kjempedeilig. alt dramaet på FB, alle menneskene med falsk fasade om hvor " perfekt" livet deres er. jeg følte også at jeg slapp å legge ut noe kult i ny og ne for å holde meg relevant. de fleste på FB har uansett en falsk fasade de spiller på . tar f.eks bildet av kroppen etter trening, så når du ser de i virkeligheten er de noe helt annet. tror dere at det er noen helsegevinster av å slutte med sosiale medier ? har snakket med andre også som sluttet av andre grunner, de sier også de har det mye bedre er forsåvidt ingen nedturer om dette. eneste er at jeg ikke får med meg alt som vennene mine gjør på nonstop og når folk spør meg hva jeg heter på face eller snap . de faller liksom helt av stolen. " HAR DU IKKE FB?" " HVORFOR IKKE ? (ser dumt på deg ) Anonymkode: 30efb...a68 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Har aldri hatt noen av tjenestene du nevner. Bare tull. Anonymkode: c2936...63a 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har aldri hatt noen av tjenestene du nevner. Bare tull. Anonymkode: c2936...63a hvor gammel er du da ? jo yngre du er jo større er sjangsen for at du er på sosiale medier Anonymkode: 30efb...a68
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 De som bruker mye sosialt media har mer enn 3 ganger så stor sjanse for å være deprimerte enn de som bruker minst. http://psychnews.psychiatryonline.org/doi/full/10.1176/appi.pn.2017.1b16 Anonymkode: d652a...b2a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Jeg slettet også facebook, av andre årsaker. Hvem gidder vel å spille candy crush med en ungdomskompis på 50 som aldri kommuniserte eller noe annet likevel? Det var deilig å kvitte seg med det hele. Har fortsatt instagram da, men vurderer å slette den etterhvert på grunn av liten interesse fra min side. Anonymkode: 406f1...222 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 Exkjærester er ofte kjipe. Jeg hadde også en veldig sjalu en. Jeg måtte alltid slette ting jeg hadde skrevet i messenger, på SMS osv. fordi jeg ikke fikk ha mannlige venner. Og vi var ikke sammen lenge, men det tok utrolig lang tid før jeg fikk han ut av livet mitt igjen. Til dagsdato sletter jeg meldinger, likes osv. kun av dårlig vane (manipulering). Hater at noen mennesker fucker så jævlig med huet til andre. Jeg kommer aldri til å stole på noen igjen. Anonymkode: eeed3...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå