AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Hei. Jeg syns det er så utrolig vakkert med leppestift, både mørke farger og lyse farger. Men dessverre har jeg veldig smale lepper, og føler ofte at jeg ikke kan bruke leppestift nettopp på grunn av det. Dette har jo blitt verre etter at Kylie Jenner ble kjent. Jo større lepper, jo bedre. Jeg har søkt på Youtube litt og det er mange som overliner leppene sine for at de skal se større ut, men jeg tør ikke gjøre det. Jeg er litt imot dette skjønnhetspresset og har ikke lyst til å gi etter med å fake at leppene mine er større eller fylle dem med restylane, men samtidig vil jeg ikke at alle skal se på meg og tenke at hun der burde ikke bruke leppestift når hun har så smale lepper.. I tillegg er jeg chubby. Bilde for illustrasjon. Er ca sånne lepper jeg har. Hva tenker dere om tynne lepper og leppestift? Anonymkode: 72ab1...6d8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Det er fint på smale lepper også, det er mer elegant, lyse farge får de til å se større ut, mørke det motsatte. Anonymkode: 0341c...cc3
123mua Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Hei Ts! Jeg slet med det samme før. Følte det så teit ut med leppestift og at jeg bare fremhevde hvor små de var om jeg brukte det. Jeg er makeup artist og for en makeup artist å gå uten leppestift på jobb er relativt uakteptabelt. Det du kan gjøre er å overtegne pittelitt (ikkr så mye som de viser på YouTube men bare så vidt det er ) også kan du bruke en lipplumper, jeg anbefaler smashbox, lipinjection eller estee lauder sin. skal sies at jeg ga opp for lengst og har fyllt og fyllt leppene mine som bare det, men prøv i det minste dette først
123mua Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, 123mua skrev: Hei Ts! Jeg slet med det samme før. Følte det så teit ut med leppestift og at jeg bare fremhevde hvor små de var om jeg brukte det. Jeg er makeup artist og for en makeup artist å gå uten leppestift på jobb er relativt uakteptabelt. Det du kan gjøre er å overtegne pittelitt (ikkr så mye som de viser på YouTube men bare så vidt det er ) også kan du bruke en lipplumper, jeg anbefaler smashbox, lipinjection eller estee lauder sin. skal sies at jeg ga opp for lengst og har fyllt og fyllt leppene mine som bare det, men prøv i det minste dette først Glemte å skrive at du burde holde deg unna matte leppestifter, de får leppene til å se enda mindre ut, så jo mer glossy jo bedre
Cathrine88 Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Nå er ikke jeg egentlig noen fan av rød eller mørk leppestift, men jeg synes faktisk det ser mye bedre ut på smale lepper. Jeg har stor munn og ser ut som en sirkusklovn hvis jeg bruker rødt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 3 timer siden, Cathrine88 skrev: Nå er ikke jeg egentlig noen fan av rød eller mørk leppestift, men jeg synes faktisk det ser mye bedre ut på smale lepper. Jeg har stor munn og ser ut som en sirkusklovn hvis jeg bruker rødt. Stor munn eller store lepper? Er jo en vesentlig forskjell. Jeg har liten munn med medium lepper og bruker gjerne rødt, selv om det for mitt vedkommende er om jeg tør eller ikke. Anonymkode: 8b063...1ef
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Det har jeg aldri tenkt over. Helt normale fine lepper på bildet i hvert fall.Men jeg tenker over når noen med oppblåste lepper har på seg leppestift, fordi mange ganger ser det ut som hele ansiktet er en eneste stor,gedigen munn💋💄 Anonymkode: d63bd...51a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Huskeregelen er : Lyse farger og gloss gir illusjon om større lepper, mørke farger gjør leppene smalere. Kjør på Leppene på bildet er fine Anonymkode: b2e22...287
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 Hvis du ser OK ut. Så trenger du jo ikke endre på utseende med ansiktsmaling. Folk som går med sminke er jo folk som har noe å skjule. Anonymkode: 05e69...6bc
Cathrine88 Skrevet 7. november 2017 #11 Skrevet 7. november 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Stor munn eller store lepper? Er jo en vesentlig forskjell. Jeg har liten munn med medium lepper og bruker gjerne rødt, selv om det for mitt vedkommende er om jeg tør eller ikke. Anonymkode: 8b063...1ef Når området med rød leppestift blir stort, enten det er munnen som er bred, eller leppene som er fyldige, ser det veldig klovnete ut etter min mening. Men jeg vet selvsagt at ikke alle er enige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå