Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har sensitiv, ganske tørr hud og trenger en ny nattkrem. Lurte på å prøve seriene fra apoteket Vichy eller Avene. Noen som har anbefalinger?
Melon Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 Avene skal vare bra for alle typer sensitiv hud. A-Derma har også produkter til tørr og sensitiv hud.
Gjest apo Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Jobber på apotek selv, og syns vichy produktene er kjempegode
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Men har de noen god nattkrem som passer min hud?
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Har disse merkene nattkremer i det hele tatt? Jeg bryr meg lite om dag-og nattkremer, det eneste som er viktig, er at kremen du bruker om natta, ikke inneholder solfaktor/UV-filtre av noe slag.
Gjest apo Skrevet 27. januar 2005 #6 Skrevet 27. januar 2005 Jo de har nattkremmer til forskjellige hudtyper, Spør på apoteket så får du hjelp. Har fått mangen gode tilbakemeldinger fra kunder som har brukt vichy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå