ErJoSåUsikker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Hei, har hatt en rar mensen denne måneden og tenkte å høre med dere om noen har opplevd det samme og kanskje har vært gravide likevel. Skulle egentlig få mensen nå på onsdag som kommer (08.10), men den kom heller i går (04.10). Bruker vanligvis å være veldig presis, så det er veldig uvant.. På fredag spottet jeg litt, og fikk helt sjokk for jeg tenkte det var festeblødning! Bruker vanligvis ikke å spotte før mensen heller.. Får som regel mensensmerter også legger jeg i et bind, noen timer senere foss blør jeg (sorry detaljer). Så på fredagen blør jeg kjempe lite, og det er mest lyse rosa blod blandet med utfloden. Jeg kjenner ingen mensensmerter og ingenting skjer videre den dagen. I går (lørdag) kjente jeg plutselig at nå! nå skjer det noe. Så jeg sjekker, og det er kommer brunt blod blandet med utfloden, denne gangen enda mer enn dagen før. Jeg legger i en bind i tilfelle. Ut over kvelden kommer mensensmertene og jeg tenker at løpet er kjørt og mensen kommer. Riktig nok blør jeg mer den kvelden, man absolutt ikke like mye som vanlig. Noe som er rart, for vanligvis blør jeg kjempe mye de 2-3 første dagene! Ut over dagen i dag har jeg blødd kjempe lite, og har ikke en gang trengt å bytte bind.. Så jeg er litt forvirret. Tok en test for å sjekke, men den var negativ. Er det noen som har opplevd dette? Kan det bare være en normal mensen, som bare er litt rar? Eller kan det hende jeg er gravid..? Takk for svar, jeg trenger det!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Jeg er litt i samme situasjon, så håper noen svarer! Mensen skal komme ca. 18.11. Men i går hadde jeg litt slimete utflod og tenkte kanskje EL. Så så jeg det var litt blod i, og tenkte kanskje jeg er ekstra fruktbar. Men i dag er det litt blod i trusa.. (unnskyld detaljene). Enten er mensen veldig tidlig, eller så er dette en merkelig EL. Eller noe annet.. Vet du når du hadde EL? Har lest at festeblødning kan komme ca. en uke etter befruktning eller noe sånt. Ellers kan det jo være en litt rar mensen som kom tidlig? Anonymkode: 1cb69...5c1
ErJoSåUsikker Skrevet 6. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt i samme situasjon, så håper noen svarer! Mensen skal komme ca. 18.11. Men i går hadde jeg litt slimete utflod og tenkte kanskje EL. Så så jeg det var litt blod i, og tenkte kanskje jeg er ekstra fruktbar. Men i dag er det litt blod i trusa.. (unnskyld detaljene). Enten er mensen veldig tidlig, eller så er dette en merkelig EL. Eller noe annet.. Vet du når du hadde EL? Har lest at festeblødning kan komme ca. en uke etter befruktning eller noe sånt. Ellers kan det jo være en litt rar mensen som kom tidlig? Anonymkode: 1cb69...5c1 Glad jeg ikke er den eneste! Jeg har kun brukt en kalkulator på nett fra clearblue, og i følge den hadde jeg EL 21. oktober (så akkurat at det faktisk er 2 uker siden og ikke 1, noe jeg trodde det var..større sjans for at dette bare er vanlig mens..) Har hørt at det er flere som har hatt vanlig, eller nesten vanlig, mens første måneden selv om de er gravide. Er det noen som har opplevd det og kunne forklare meg hvordan det var? Så finner jeg kanskje ut av det her. Jeg har forresten nesten ikke blødd noe i hele dag heller
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, ErJoSåUsikker skrev: Glad jeg ikke er den eneste! Jeg har kun brukt en kalkulator på nett fra clearblue, og i følge den hadde jeg EL 21. oktober (så akkurat at det faktisk er 2 uker siden og ikke 1, noe jeg trodde det var..større sjans for at dette bare er vanlig mens..) Har hørt at det er flere som har hatt vanlig, eller nesten vanlig, mens første måneden selv om de er gravide. Er det noen som har opplevd det og kunne forklare meg hvordan det var? Så finner jeg kanskje ut av det her. Jeg har forresten nesten ikke blødd noe i hele dag heller Tror du må smøre deg med tålmodighet og vente til IKM med å teste (vet det ikke er lett!). Anonymkode: 1cb69...5c1
ErJoSåUsikker Skrevet 6. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du må smøre deg med tålmodighet og vente til IKM med å teste (vet det ikke er lett!). Anonymkode: 1cb69...5c1 Helt enig, er ikke lett. Tenkte kanskje jeg ble å få rett svar de her dagene siden jeg har begynt å blø.. Har ikke en gang tenkt på at jeg kanskje fortsatt må vente litt til før jeg kan forvente rett svar på testen! Takk for påminnelsen!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 15 timer siden, ErJoSåUsikker skrev: Hei, har hatt en rar mensen denne måneden og tenkte å høre med dere om noen har opplevd det samme og kanskje har vært gravide likevel. Skulle egentlig få mensen nå på onsdag som kommer (08.10), men den kom heller i går (04.10). Bruker vanligvis å være veldig presis, så det er veldig uvant.. På fredag spottet jeg litt, og fikk helt sjokk for jeg tenkte det var festeblødning! Bruker vanligvis ikke å spotte før mensen heller.. Får som regel mensensmerter også legger jeg i et bind, noen timer senere foss blør jeg (sorry detaljer). Så på fredagen blør jeg kjempe lite, og det er mest lyse rosa blod blandet med utfloden. Jeg kjenner ingen mensensmerter og ingenting skjer videre den dagen. I går (lørdag) kjente jeg plutselig at nå! nå skjer det noe. Så jeg sjekker, og det er kommer brunt blod blandet med utfloden, denne gangen enda mer enn dagen før. Jeg legger i en bind i tilfelle. Ut over kvelden kommer mensensmertene og jeg tenker at løpet er kjørt og mensen kommer. Riktig nok blør jeg mer den kvelden, man absolutt ikke like mye som vanlig. Noe som er rart, for vanligvis blør jeg kjempe mye de 2-3 første dagene! Ut over dagen i dag har jeg blødd kjempe lite, og har ikke en gang trengt å bytte bind.. Så jeg er litt forvirret. Tok en test for å sjekke, men den var negativ. Er det noen som har opplevd dette? Kan det bare være en normal mensen, som bare er litt rar? Eller kan det hende jeg er gravid..? Takk for svar, jeg trenger det! Hvis testen var negativ, ville jeg ventet og sett an litt. Det høres egentlig ut som en litt rar mensen mer enn graviditet, men jeg er verken lege eller synsk :-) Vent en ukes tid og ta eventuelt en ny test hvis ting fortsatt er litt merkelig. Lykke til! Anonymkode: 31ea7...110
ErJoSåUsikker Skrevet 6. november 2017 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis testen var negativ, ville jeg ventet og sett an litt. Det høres egentlig ut som en litt rar mensen mer enn graviditet, men jeg er verken lege eller synsk :-) Vent en ukes tid og ta eventuelt en ny test hvis ting fortsatt er litt merkelig. Lykke til! Anonymkode: 31ea7...110 Tusen takk Det skal jeg gjøre Kroppen har virkelig vært merkelig fra EL og frem til nå, så da er det bare å ikke gi helt opp håpet hihi
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, ErJoSåUsikker skrev: Tusen takk Det skal jeg gjøre Kroppen har virkelig vært merkelig fra EL og frem til nå, så da er det bare å ikke gi helt opp håpet hihi Si fra hvordan det gikk da, så skal jeg gjøre det samme Krysser fingrene! Anonymkode: 1cb69...5c1
ErJoSåUsikker Skrevet 6. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si fra hvordan det gikk da, så skal jeg gjøre det samme Krysser fingrene! Anonymkode: 1cb69...5c1 Det skal jeg , lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #10 Skrevet 13. november 2017 På 6.11.2017 den 16.20, ErJoSåUsikker skrev: Det skal jeg , lykke til! Hvordan går det her? Jeg var sikker på at jeg hadde fått mensen, men den var vært veldig rar og jeg har blødd veldig lite i 4-5 dager... Tror det bare er en altfor tidlig og merkelig mens, men har lyst å ta en test og 🤣 Egentlig er ikke IKM før 16.11 men så tror jeg jo egentlig at jeg har hatt mensen. Denne kroppen altså 🤔😂 Anonymkode: 1cb69...5c1
ErJoSåUsikker Skrevet 14. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det her? Jeg var sikker på at jeg hadde fått mensen, men den var vært veldig rar og jeg har blødd veldig lite i 4-5 dager... Tror det bare er en altfor tidlig og merkelig mens, men har lyst å ta en test og 🤣 Egentlig er ikke IKM før 16.11 men så tror jeg jo egentlig at jeg har hatt mensen. Denne kroppen altså 🤔😂 Anonymkode: 1cb69...5c1 Helt enig, blir lett forvirret av kroppen min.. Fant ut etter hver som dagene gikk at det var mensen som kom.. så da prøver vi på nytt igjen denne måneden Lykke til til deg!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #12 Skrevet 15. november 2017 15 timer siden, ErJoSåUsikker skrev: Helt enig, blir lett forvirret av kroppen min.. Fant ut etter hver som dagene gikk at det var mensen som kom.. så da prøver vi på nytt igjen denne måneden Lykke til til deg! Kjedelig! Men da er det bare å krysse fingrene for at den sitter neste gang ☺ Takk! Tar en test i morgen tidlig... Anonymkode: 1cb69...5c1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #13 Skrevet 16. november 2017 Hadde også slik mens sist mnd.. Var ikke gravid Anonymkode: 06f60...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå