Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 O' Glede og Fryd!!!! Gilmore Girls er tilbake igjen, og endelig skal vi få se fortsettelsen på Kysset!!!! Søndag kveld klokken ti over sju på TV Norge skjer det! Fantastisk fantastisk!! Våren 2005 sa TV Norge at de skulle sende fortsettelsen, og nå er det bare januar!!! O' Hellige Glede, altså!!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Har vært klar over det en stund allerede, gleder meg! (Selv om jeg ikke så siste episode av forrige sesong, hva er "kysset"?)
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Har vært klar over det en stund allerede, gleder meg! (Selv om jeg ikke så siste episode av forrige sesong, hva er "kysset"?) Lorelai og Luke :hjerter2:
Suzy Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Lorelai og Luke :hjerter2: DET er jeg spent på... De er jo skapt for hverandre!!! (er bare redd hele spenningen blir borte om de faktisk finner hverandre )
Gjest Litjmæ Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 What! Så langt har vi visst ikke kommet i Sverige. Må lete fram sendeskjema her nå.... :-D Sambo hater forresten både Gilmore Girls, Felicity og Dawsons Creek (DET ER INGEN 16-ÅRINGER SOM PRATER SÅNN!!! :evil: ) Men jeg synes det er herlig jeg da
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. januar 2005 #9 Skrevet 26. januar 2005 Etter "det jeg har hørt" (smugkikket på amerikanske sider), trenger vi ikke være redd for at spenningen skal forsvinne hvis de finner hverandre. Vi har mye artig i vente i denne sesongen!!! *hoppe-opp-og-ned-og-klappe-i-hendene*
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #10 Skrevet 26. januar 2005 Sambo hater forresten både Gilmore Girls, Felicity og Dawsons Creek (DET ER INGEN 16-ÅRINGER SOM PRATER SÅNN!!! :evil: ) Men jeg synes det er herlig jeg da Enig, men sånn er det hjemme hos meg også. Da må jeg følge med til søndag *gleder meg*
*M* Skrevet 26. januar 2005 #11 Skrevet 26. januar 2005 "O Hellige Glede" Det kan jeg skrive under på!!
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #14 Skrevet 26. januar 2005 Liker den serien selv jeg, og han Luke er såååå kjekk. Artig å se på, men og det er et men har...hvorfor prater de så utrolig mye og raskt? Kan nesten bli sliten av det. har dere lagt merke til det-?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. januar 2005 #15 Skrevet 26. januar 2005 Ja, har lagt merke til det. Og ikke bare i GG, heller!! Syns de prater utrolig fort i de fleste serier, jeg! Kanskje produsentene tror at vi blir leie hvis det går et halvt sekund mellom hver treffende replikk... Ikke vet jeg... Luke er til å spise opp!!! Og jeg gleder meg som en unge!!!
Belba Skrevet 26. januar 2005 #16 Skrevet 26. januar 2005 Jeg pleier ALDRI å like slike serier, men jeg koser meg med Gilmore Girls (når jeg kan).
Gjest Emera Skrevet 26. januar 2005 #18 Skrevet 26. januar 2005 Hm, litt upraktisk tidspunkt. Får sette på videoen!
Trude29 Skrevet 26. januar 2005 #19 Skrevet 26. januar 2005 Jippi ! Gleder meg ! Synes det er en topp serie, selv om de prater fryktelig fort ! Så en litt morsom parodi av det på MadTV, tok dem skikklig på kornet ! Men de er supersøte da- venter spent på hvordan det utvikler seg !
pusla Skrevet 26. januar 2005 #20 Skrevet 26. januar 2005 Ja, de prater irriterende fort noen ganger, men de er søte. Så jeg må se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå