AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Tittelen sier vel sitt... Jeg er fulltidsstudent og har praksis nå i hele november, dermed blir det lite med lønn for desembermåneden. Har ikke mye å rutte med fra før av heller. Sliter dermed veldig med å finne ut av hva jeg skal gi til kjæresten i julegave. Noen som kanskje er eller har vært i samme båt som har gode tips? Anonymkode: 40771...61b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tittelen sier vel sitt... Jeg er fulltidsstudent og har praksis nå i hele november, dermed blir det lite med lønn for desembermåneden. Har ikke mye å rutte med fra før av heller. Sliter dermed veldig med å finne ut av hva jeg skal gi til kjæresten i julegave. Noen som kanskje er eller har vært i samme båt som har gode tips? Anonymkode: 40771...61b Du kan lage egne gavekort på f.eks massasje, filmkveld, og middag som du lager ect :-) Anonymkode: 6c577...387 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Lage pepperkaker og kjøpe et playstation spill til 50 kr på Finn.no Anonymkode: 8330e...eee
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Lage noe? Kan du strikke? Sy? eller noe annet. søk etter "diy christmas gifts" på Google:) Trenger ikke være dyrt. På bruktbutikker får du kjøpt håndarbeidsmaterialer ganske billig. Jeg holder på med diverse håndarbeid, og har gitt noe til kjæresten min. Til jul, bursdag og bare fordi han fortjener det. Det er de gavene han setter mest pris på :D Anonymkode: 8de26...259
Gjest Coolaid Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Klippekort på masassje. Kjøp en olje på bodyshop eller babyolje på rema. Lag klippekort på 3-5 massasjer for å gjøre det verdifullt og spesielt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tittelen sier vel sitt... Jeg er fulltidsstudent og har praksis nå i hele november, dermed blir det lite med lønn for desembermåneden. Har ikke mye å rutte med fra før av heller. Sliter dermed veldig med å finne ut av hva jeg skal gi til kjæresten i julegave. Noen som kanskje er eller har vært i samme båt som har gode tips? Anonymkode: 40771...61b Hvor gamle er dere og hvor lange har dere vært sammen? Hva med eks. Kinobilletter, vin, øl, konfekt, magasiner han Liker, et smykke som ikke er så dyrt, genser eller andre klær kan fås rimelig mye salg om dagene. Anonymkode: 93f55...db0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Takk for tips! Er desverre ikke så flink i håndarbeid. Har ikke noe spesielt budsjett, men helst ikke mer enn 1000 kr, helst litt mindre også. Vi er 25 år, vært sammen i 3 år. Anonymkode: 40771...61b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 Hva liker han, da? Anonymkode: 1c305...0a6
Gjest puttee Skrevet 6. november 2017 #10 Skrevet 6. november 2017 1000 kr kommer du jo langt med. Kjøp han en fin skjorte/genser på en ordentlig butikk
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. november 2017 #11 Skrevet 6. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Er desverre ikke så flink i håndarbeid. Har ikke noe spesielt budsjett, men helst ikke mer enn 1000 kr, helst litt mindre også. Vi er 25 år, vært sammen i 3 år. Anonymkode: 40771...61b 1000 kr og du kaller deg fattig student
Gjest Cocosa Skrevet 6. november 2017 #12 Skrevet 6. november 2017 Vi er et godt etablert par med hus, bil, faste jobber og barn på vei. Vi gir hverandre julegaver til Max 1.000 kroner. Å kalle seg fattig student med kjærestebudsjett på 1.000 kroner er galskap! 😱 Det finnes tusenvis av fine gaver til halve prisen! Kinobilletter, en fin skjorte, noe hjemmelaget, gavekort, brettspill osv. Du har uendelig med muligheter på dette budsjettet!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #13 Skrevet 6. november 2017 Jeg skrev da helst under 1000 kr. Vet ikke med dere hvor mye dere pleier å gi kjæreste/samboer i gaver, men vi har iallefall pleid å gi hverandre gaver til over tusenlappen. Ja jeg er fattig, og jeg synes det er mye selv. Men har liksom en tanke om at det må være såpass... Men kommer jo ikke å ha råd til å kjøpe gaver til andre da... Huff, synes dette er så vanskelig. Og det er derfor jeg sliter med det her. Men det er nok feil av meg å tenke ser jeg - burde heller være noe personlig fremfor noe dyrt. Hans interesser er blant annet langrenn, klatring, sykling... Men dette er jo ganske dyre interesser. Ikke sånn superinteressert i mote og klær, det må isåfall bli friluftsklær, og dette er jo også ganske dyrt. Anonymkode: 40771...61b
Miss moneypenny Skrevet 7. november 2017 #14 Skrevet 7. november 2017 Jeg og samboeren bruker ikke mer enn 500 på hverandre, aldri gjort... for inntil 1000 kr har du jo et hav av muligheter 😊 Brettspill, gavekort restaurant, klær, parfyme, dataspill, konsertbilletter, kinobilletter, sko, interiør, opplevelse, ++. 😊 1
tussi84 Skrevet 7. november 2017 #15 Skrevet 7. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev da helst under 1000 kr. Vet ikke med dere hvor mye dere pleier å gi kjæreste/samboer i gaver, men vi har iallefall pleid å gi hverandre gaver til over tusenlappen. Ja jeg er fattig, og jeg synes det er mye selv. Men har liksom en tanke om at det må være såpass... Men kommer jo ikke å ha råd til å kjøpe gaver til andre da... Huff, synes dette er så vanskelig. Og det er derfor jeg sliter med det her. Men det er nok feil av meg å tenke ser jeg - burde heller være noe personlig fremfor noe dyrt. Hans interesser er blant annet langrenn, klatring, sykling... Men dette er jo ganske dyre interesser. Ikke sånn superinteressert i mote og klær, det må isåfall bli friluftsklær, og dette er jo også ganske dyrt. Anonymkode: 40771...61b Vi gir hverandre gaver til maks 500 kr. 1000 kr er mye når man ikke har all verdens med penger.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #16 Skrevet 7. november 2017 Du kan gi en julegave som du ikke må kjøpe før etter jul - f.eks. billetter til en kommende konsert. Anonymkode: 708f8...51f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #17 Skrevet 7. november 2017 En opplevelse, f.eks denne dersom dere bor sånn noenlunde i nærheten? https://youwish.no/opplevelser/via-ferrata Eller billett til klatrepark? https://www.visitnorway.no/listings/oslo-sommerpark/22873/ Sitat OSLO SOMMERPARK En av Skandinavias største og flotteste klatreparker, kun 30 minutter fra Oslo sentrum. Oslo Sommerpark har 150 elementer i trærne fordelt på ni forskjellige løyper med ulik vanskelighetsgrad. Velg mellom miniløyper, familieløyper og tøffe løyper opptil 20 meter over bakken. Klatreparken har også flere zip-lines - den lengste med spenn på hele 230 meter. De tøffeste kan hoppe fra Tigerspranget og oppleve fritt fall fra 20 meter over bakken. Rundt parken er det flere koselige grill- og piknikplasser hvor du kan spise medbragt mat. Sykkelutleie og sykkelverksted. Anonymkode: 1c305...0a6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #18 Skrevet 10. november 2017 Forklar hvordan det er, og lag en avtale. Har god erfaring med det selv: Gavene ble liksom dyrere for hvert år. Men vi var studenter, så det gikk jo ikke an å fortsette den utviklingen. Derfor avtalte vi et år at det rett og slett at det ikke var lov å bruke mer enn 200 kroner på gavene til hverandre. Husker at det var veldig gøy å se hva jeg klarte å få til på det budsjettet, og veldig spennende å se hva han hadde fått til. Nå er vi i jobb begge to og kan sikkert svi av i hytt og gevær, men det hender likevel at vi lager sånne avtaler etter den gangen. Anonymkode: e1797...72f 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #19 Skrevet 11. november 2017 Kjøp den Ullvang genseren som de har i farmen. Den er kjempe fin. Har kjøpt den til ektemannen min i julegave Anonymkode: 89481...6c5
Påkrevd Skrevet 11. november 2017 #20 Skrevet 11. november 2017 Da jeg var student, ga jeg reisegavekort til kjæresten. Ville liksom gi noe skikkelig, men det ble litt mye med alle de andre gavene i tillegg. Hun fikk da hjemmelaget kort med valgfri langhelg vår/sommer til et utvalg europeiske storbyer. Når hun hadde bestemt seg, kunne jeg kjøpe billetter på en lønning og hotell på neste, f. eks. Da fikk jeg spredd det utover, og det virket ikke så dyrt. Men det ble jo altfor mye uansett, egentlig. For jeg skulle jo være med jeg og😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå