Gå til innhold

ingen komplimenter under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr nå, som aldri har sagt noe pent om kroppen min typ du er digg, har fin rumpe, fine pupper osv. under sex. Han er veldig søt, så ikke noe kjip type. Alle andre jeg har vært med har alltid gitt komplimenter, så jeg lurer litt på om det er normalt ikke å gi det? Tror han er interessert ellers, virker ihvertfall sånn. Pleier dere å få komplimenter for utseende i senga?

Anonymkode: 9d777...5ed

Videoannonse
Annonse
Gjest Walkingdead
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dater en fyr nå, som aldri har sagt noe pent om kroppen min typ du er digg, har fin rumpe, fine pupper osv. under sex. Han er veldig søt, så ikke noe kjip type. Alle andre jeg har vært med har alltid gitt komplimenter, så jeg lurer litt på om det er normalt ikke å gi det? Tror han er interessert ellers, virker ihvertfall sånn. Pleier dere å få komplimenter for utseende i senga?

Anonymkode: 9d777...5ed

Nei, ikke alltid. Og begge deler er i orden.

Skrevet

Noen er verbale, andre ikke. 

Men begjær vises like godt (om ikke bedre!) på oppførsel, blikk osv. Sexpartneren er ikke der for å kurere mine komplekser, men for å ha sex med meg. 

• Liker 3
Skrevet

Det kan hende at han selv er usikker på kroppen sin, og er alt for opphengt i hva du tenker om han. Prøv å gi han et kompliment og se om du kanskje får noe tilbake:) at han har sex med deg er et kompliment i seg selv.

Anonymkode: 8df84...fd5

Skrevet

Høres veldig rart og kjedelig ut. Jeg har alltid fått komplimenter i senga, og syntes det er litt av hele akten jeg, tenner meg utrolig mye. 
"åh deilige pupper" "så sexy" "mmm fitta di er så deilig" "du smaker godt" "åh du kysser så bra" "mmm kunne spist fitta di hele natta" "elsker å knulle deg" "kroppen din gjør meg så kåt" osv 

Anonymkode: 66ea4...508

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig rart og kjedelig ut. Jeg har alltid fått komplimenter i senga, og syntes det er litt av hele akten jeg, tenner meg utrolig mye. 
"åh deilige pupper" "så sexy" "mmm fitta di er så deilig" "du smaker godt" "åh du kysser så bra" "mmm kunne spist fitta di hele natta" "elsker å knulle deg" "kroppen din gjør meg så kåt" osv 

Anonymkode: 66ea4...508

Jeg absolutt HATER sånn snakk.

• Liker 5
Skrevet
24 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Jeg absolutt HATER sånn snakk.

Samme her...

Anonymkode: f8061...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...