Gå til innhold

Hjeelp!Haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har hotmail og har mottatt en mail men når jeg prøver å skrive svar til den adressen får jeg bare mail fra postmaster om at det ikke går. Kommer også hele tiden opp et vindu med spørsmål om jeg vi installere macromedia flashplayer. Velger nei og lukker men det kommer stadig opp igjen. Går heller ikke at installere. Vad er fel og vad ska jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke flashplayer har noe med dette å gjøre. Hopp over den.

For det første: svarer du på en mail som du VET har en mottager? Dvs. ikke en masseutsendelse av mail. Disse har ofte 'falske' adresser (email-adresser som ikke fungerer) som avsendere.

Det neste er om du er 110% sikker på at du skriver inn adressen riktig. Hvis du svarer reply skal dette gå av seg selv (hvis det ikke er sånt tull av Microsoft legger inn disse alias'ene, og ikke selve mail-adressen). Hvis du skriver inn adressen selv, må du forsikre deg (bokstav for bokstav) at du skriver inn riktig adresse.

¨

Skrevet

Takk cronos!

Vet med sikkerhet at det er en mottager, har sendt dit før. Skriver in adressen helt riktig, men funker allikevel ikke...Selv ikke når jeg sender med hjelp av replay.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje personen du prøver å sende mail til har begrensning på lagringsplass på mailen og har full inboks? Da kan du få denne meldingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...