Gå til innhold

Er helt lost (igjen)!!!! :(:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver på «kort fortalt» her: 

Ble kjent med en fyr i sommer.. Chattet masse, og møttes så ved et par anledninger hvor vi også hadde sex. Vi var enige om å ikke inngå noe forhold og at det kun var fysisk, men det å skille sex og følelser var vanskeligere for meg enn det jeg hadde trodd og jeg merket at jeg begynte å like han ganske godt.. Jeg sa dette til han, og ila høsten «mistet» vi da kontakten og jeg tror han da hadde kontakt med x’en sin..  (mulig han ikke var komfortabel(?) med at jeg var så åpen om følelsene mine..?) 

Så i store deler av høsten har jeg vært ganske skuffet over både meg selv og situasjonen, men ila de siste to mnd hadde jeg sluttet og vie han så mange tanker og oppmerksomhet.. Og dette var virkelig en stor lettelse for meg!  

Men(!) hvem tar ikke opp kontakten med meg igjen for 2-3 uker siden? Jo HAN! Han ble ivrigere på mld og sa han har lyst å møte meg igjen! 

«Lure» meg avtaler å møte han, for så å si i siste liten til han at jeg har fått mensen og at vi må/kan utsette møtet. Tenkte at så lenge sex var uaktuelt for han så ville han ikke møte meg, Men han ønsker å møte meg likevel! Og da hadde jeg ikke noen undskyldninger for å ikke møte han..(!) 

Så vi møttes på fredag. Drakk vin, snakket, lo, koste oss, og rotet (kysset) ilag.. Han overnattet hos meg, og når vi våknet koste vi masse og lenge i senga, og han dro ikke før langt ut på lørdagen.. Avtalte da også at han kunne komme på et vorspiel til meg samme kveld noe han ønsket. 

Lørdagskvelden kom han igjen til meg, hvor bare jeg og en venninne var. Vi drakk mer vin, og fortsatte den hyggelige tonen fra fredagen.. Vi dro på byen ilag, og han kysset meg mens vi var ute offentlig..(!) 

Når kvelden var over, dro vi hjem til han, og sov sammen. Fortsatt ingen sex men bare roting. Våknet opp der i morgest og han var veeeldig kosete!! Lå å holdt rundt meg og kysset og støk på meg! Vi lå slik i sengen mens vi pratet og lo helt til kl 13! Da sto vi opp og han laget frokost til meg før jeg forlot ca 1430..

Har fått flere mld fra han ila dagen, og jeg merker nå igjen at jeg liker denne fyren veldig!!!! Jeg har lyst til å være mer sammen med han!! 

Samtidig så vet jeg at han ikke et klar for noe forhold (noe jeg selv heller ikke er..!), men vil ikke at han skal rote med andre.. 

Helt urasjonelle tanker det her, jeg vet!!! 

Åååååhh!!! Jeg som endelig var kommet over denne fyren, og så er jeg rett tilbake til der jeg var i høst!! Baaah!!! 

Hjelp meg!! Er det håp før meg/oss???

Anonymkode: 7d7a7...892

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Hvordan vet du at han ikke er klar for noe forhold? Han var ikke klar for noe forhold i sommer, det kan hende ting er annerledes nå. Jeg las noe i en tråd i går og det var at hvis noen sier at de ikke er klar for forhold betyr det at de ikke er klar for forhold med DEG og at da må man bare la de gå videre. Og at man alltid skal spørre så fort som mulig om hva de er ute etter flørt og moro, eller på sikt et forhold. Jeg synes det var gode råd jeg. For da får man liksom avklart hva man kan forvente seg i stedet for å bruke et år på å date en person som ALDRI vil komme til å bli klar for et forhold med DEG. 

Jeg synes også du skal være ærlig med deg selv, klart du er klar for et forhold, det er jo helt tydelig på deg. Kanskje ikke å bli sammen i morgen, men du ser jo for deg at end game skal være et forhold vel? Avklar dette på forhånd. Vær ærlig med deg selv om du blir i håpet om at om ett år så ser han ting annerledes og endelig vil satse på deg, eller om det blir fordi det oppriktig er greit å være pulekompisen hans inntil han finner en dame han synes er god nok for et forhold. :) 

Skrevet

Han vil ikke ha noe forhold , så nei er ikke noe håp for dere. 

Dere kan jo være pulevenner men siden du har følelser og har lyst til å bli sammen med han så er det en dårlig ide og du kommer som den sårende part ut av det. 

Finn deg en mann som liker deg på kjærestemåten fra første stund og vil bli sammen med deg også og ikke kast bort tiden din på en som bare vil ha en selskapsdame uten forpliktelser og aldri kommer til å gi deg en ring på fingeren. 

Anonymkode: c74c5...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...