AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Jeg bor på et lite tettsted og har nylig oppdaget en mystisk og kjekk fyr. Det startet med at jeg så han på butikken der jeg jobber av og til. Kjente bare at jeg fikk et crush med engang. Han har utenlandsk opprinnelse, men vet ikke hvilket land han er i fra. Plassen jeg bor på er ikke så veldig stor, så alle vet hvem alle er på en måte. Han har trolig ikke bodd her så lenge, siden ingen kjenner han så veldig godt her.. Jeg går veldig ofte turer ute, og har lenge prøvd å finne ut hvor han bor slik at jeg "tilfeldig" kan treffe han ute. Såå.. For noen dager siden kom han innom butikken, og i mens jeg scannet varene så han på meg og spurte om jeg hadde en hund og om det var jeg som var ute å gikk hele tiden. Han hadde sett meg ofte gå turer i all slags vær og skjønte ikke hvorfor jeg gadd å gå i regnet. Det virka som han ville prate litt, noe han ikke har gjort før. Han er bare såå kjekk og alltid vært veldig hyggelig. Jeg vil ikke være upassende på jobb, men hvordan kan jeg evt flørte? Og tror dere han kan være interessert eller er han bare vennlig? Jeg er i 20-årene og han vil jeg tippe er rundt 25. Har laget en tråd om dette før, men ingen responds. Jeg trenger virkelig noen inputs her. Anonymkode: 14253...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Asylsøker? Anonymkode: 0be7a...2ca Nei nei, Europeer av noe slag. Snakker engelsk. Ts.. Anonymkode: 14253...4ad
bortebra Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Helt umulig å si. Men det er jo bare å prøve å flørte litt for å sjekke?
Gjest making.a.mess Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Forløpig er han bare imøtekommende og høflig. Treffer du han ute vil han sikkert slå av en prat, men om det er fordi han er interessert eller bare er høflig, eller generelt sett bare sosial av seg, det erdet for tidlig å si
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Han er hvertfall nysgjerrig på deg siden han spør. Hadde han ikke hatt noe som helst interesse av deg hadde han blåst i om det var du som gikk med hunden eller ikke. Hva med å si at han får rope på deg neste gang han ser deg ute med hunden, presentere navnet ditt "du får rope om du ser meg med hunden igjen da! kamilla heter jeg " og gi han et uforglemmelig smil så han får lyst til å gå å "lete" etter deg i nabolaget også Anonymkode: 750bb...0d5 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er hvertfall nysgjerrig på deg siden han spør. Hadde han ikke hatt noe som helst interesse av deg hadde han blåst i om det var du som gikk med hunden eller ikke. Hva med å si at han får rope på deg neste gang han ser deg ute med hunden, presentere navnet ditt "du får rope om du ser meg med hunden igjen da! kamilla heter jeg " og gi han et uforglemmelig smil så han får lyst til å gå å "lete" etter deg i nabolaget også Anonymkode: 750bb...0d5 Hmmm.. Skal prøve å manne meg opp å prate med han neste gang han kommer innom. Er kjempe klein selv da. Men han er såååå kjekk asssaaa! Ts Anonymkode: 14253...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #8 Skrevet 10. november 2017 Han har ei kone i hjemlandet sitt... faen Anonymkode: 14253...4ad
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #9 Skrevet 10. november 2017 Han har kone i hjemlandet sitt Anonymkode: 8f11d...c5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå