AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Jeg begynte å blø litt for ett par uker siden, ca to uker jeg tror jeg hadde eggløsning(har uregelmessig menstruasjon så er ikke helt sikker) har ikke fåt mensen enna. Har tatt flere graviditetstester som er negative. Kan der være tidlig sa? Anonymkode: 732ad...b4e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Om jeg skjønner riktig: du både blødde litt og hadde eggløsning for to/et par uker siden? Anonymkode: 7d742...f4d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Ca to uker etter eggløsning (tror jeg) skulle det stå. Kom veldig lite. Anonymkode: 732ad...b4e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ca to uker etter eggløsning (tror jeg) skulle det stå. Kom veldig lite. Anonymkode: 732ad...b4e Jeg har hatt et par tidlige sa selv, og de har forløpt seg helt som en vanlig mens, Anonymkode: 7d742...f4d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Ok! Men tok det lang tid før mensen kom? Og bør jeg gå til legen? Anonymkode: 732ad...b4e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å blø litt for ett par uker siden, ca to uker jeg tror jeg hadde eggløsning(har uregelmessig menstruasjon så er ikke helt sikker) har ikke fåt mensen enna. Har tatt flere graviditetstester som er negative. Kan der være tidlig sa? Anonymkode: 732ad...b4e Heller vel heller mot litt hormonell ubalanse om du fikk en kort "lett" mens bare og ellers har ustabile sykluser. Anonymkode: 92472...f76 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok! Men tok det lang tid før mensen kom? Og bør jeg gå til legen? Anonymkode: 732ad...b4e Syklusen fortsatte egentlig som vanlig, første dag i SA kunne regnes som første dag i mens. Men jeg hadde normal og regelmessig syklus fra før da Anonymkode: 7d742...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå