Gå til innhold

Plutselig svimmel og kvalm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble plutselig skikkelig dårlig nå. Ubeskrivelig kvalm, og ganske svimmel. Føler meg ganske svak/slapp også. Hva kan dette være? Er det normalt at sånne ting kommer så brått og plutselig?

Anonymkode: b8c23...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vondt i hodet?

Anonymkode: 72b7a...2fe

Skrevet

Krystallsyken?  Hvordan svimmel? Gyngende eller snurrende? Er naturlig å bli kvalm hvis man er svimmel i alle fall. Hjernen registrerer at noe er i ubalanse.

Anonymkode: 23c8f...234

Skrevet

Reiste du deg brått? 

Har du spist noe rart?

Kan være en hel rekke ting. Svimmelhet og kvalme er ganske vanlige symptomer.

Anonymkode: 608fd...a5f

Skrevet

Hvis du har vondt i nakke og hodet så ringer du legevakten.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vondt i hodet?

Jeg har litt vondt i hodet ja. Det er sånn "jevn smerte" som blir verre av og til med at jeg får slike "støt" på en måte. Vanskelig å forklare..

-ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krystallsyken?  Hvordan svimmel? Gyngende eller snurrende? Er naturlig å bli kvalm hvis man er svimmel i alle fall. Hjernen registrerer at noe er i ubalanse.

Anonymkode: 23c8f...234

Godt mulig, jeg vet ikke. Mest gyngende svimmelhet vil jeg si. Føler jeg er på en båt på en måte..

-ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt vondt i hodet ja. Det er sånn "jevn smerte" som blir verre av og til med at jeg får slike "støt" på en måte. Vanskelig å forklare..

-ts

Høres ut som klassiske symptomer på omgagnssyke ja, det kommer ofte veldig plutselig. Men hvis du får en skarp hodepine, synsforstyrrelser og lignende bør du ringe legevakt.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-ts

Jeg hadde tatt kontakt med legevakten når det kom så brått på.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reiste du deg brått? 

Har du spist noe rart?

Kan være en hel rekke ting. Svimmelhet og kvalme er ganske vanlige symptomer.

Anonymkode: 608fd...a5f

Nei, det skjedde da jeg satt i ro i sofaen. Jeg har ikke spist noe rart, som jeg vet om hvertfall.

-ts

Skrevet

Angst er det nok ikke, i og med at det ikke er noe jeg sliter med til vanlig eller har opplevd. Omgangssyke er godt mulig ja.. Ikke lenge siden jeg hadde det sist, så utrolig kjipt i såfall..

-ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Angst er det nok ikke, i og med at det ikke er noe jeg sliter med til vanlig eller har opplevd. Omgangssyke er godt mulig ja.. Ikke lenge siden jeg hadde det sist, så utrolig kjipt i såfall..

-ts

Huff, det er noe herk! Masse god bedring:hug:

Skrevet
3 minutter siden, Sh999 skrev:

Huff, det er noe herk! Masse god bedring:hug:

Ja det er det, får krysse fingrene for at det ikke er det da. Men takk for det :-)

-ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...