Gå til innhold

Hvor enkle er menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har matchet med en tilsynelatende flott fyr på tinder. Vi har mange ting til felles og har pratet om løst og fast de siste to ukene. Vi bor flere timer unna hverandre og har ikke møttes enda. Men han har noe tilknytning til stedet jeg bor som gjør at han er her jevnlig. Vi har flørtet og noe av innholdet har hatt en seksuell undertone, uten at det er det det snakkes om dagelig. Han er ganske nysingel etter ett langvarig forhold og jeg har vært singel i 1 år. Han har også lagt meg til på snapchat og vi har fortsatt dialogen der. Også sendt bilder av oss selv til hverandre, men ikke nakenbilder etc. 

Mtp denne daglige praten, noen nattabilder, litt flørtende undertone osv. Ville en mann som har vært i et fast forhold i 10 år opprettholde en slik dialog dersom han ikke var interessert eller kun var ute etter sex? Jeg tenker at det ville jo vært mye lettere for han å få tak i sex i området han befinner seg dersom det var det han var ute etter. Dessuten har jeg i en bisetning sagt at dersom jeg var ute etter et engangsligg, ville det nok ikke vært vanskelig å få tak i her. Men nettopp derfor er jeg på tinder for å finne noen andre enn de desperate guttene som er her og som ligger med alt og alle.  Vi har sånn løst avtalt å møtes, muligens hjemme hos meg, når han kommer hit neste gang. Jeg ser for meg at dette er en flott og ordentlig mann, og at 10 år i fast forhold i en alder av 28 er en positiv ting. Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 13490...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om hva han er på jakt etter. 

Anonymkode: 39387...1c3

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Nøyaktig like enkle som dere kvinner.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør om hva han er på jakt etter. 

Men når jeg i samme bisetning som over også skrev at jeg sjekket ut andre arenaer for å finne noen å være sammen med og ikke bare engangsligg etc. Da burde han jo backe ut om han på ingen måte er interessert i det samme. Han så han også hadde vært på dates som ikke var noe særlige. Og han ønsker jeg barn (det spurte ikke jeg om)

Skrevet
3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Nøyaktig like enkle som dere kvinner.

Så interessert da eller? Jeg hadde ikke giddet å legge så mye i det dersom jeg bare ville ha meg litt... 

Skrevet

Hvordan skal vi vite hvordan denne fyren er? 

Alle menn er ikke like. Og i stedet for å analysere oppførsel vilkårlig, kan du spørre hva han søker etter. Bisetninger og hinting er det vanskelig å få noe konkret ut av. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så interessert da eller? Jeg hadde ikke giddet å legge så mye i det dersom jeg bare ville ha meg litt... 

For kvinner det jo bare å knipse og si hei "om de bare vil ha seg litt". For menn må man legge inn en kraftinnsats og ofte kurtisere over lengre tid om "de vil ha seg litt". Så menn må legge mye i det uansett om de vil ha forhold eller sex. 

Hva denne karen er ute etter er det dog bare han som vet. Men det er mange kvinner som føler seg lurt etter intens flørting over tid, så viste det seg at han bare ville ha sex

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når jeg i samme bisetning som over også skrev at jeg sjekket ut andre arenaer for å finne noen å være sammen med og ikke bare engangsligg etc. Da burde han jo backe ut om han på ingen måte er interessert i det samme. Han så han også hadde vært på dates som ikke var noe særlige. Og han ønsker jeg barn (det spurte ikke jeg om)

Jeg foretrekker å være direkte fremfor å bruke tid på analysering. Det her er din tolkning, kan hende det ikke stemmer. 

• Liker 1
Skrevet

Nysingle menn er ofte ute etter bekreftelse, rebound og vil være fri og frank for å kunne utforske mest mulig. 

Jeg skygger banen om de nylig har kommet ut av et langt forhold, har kun dårlige erfaringer med det 

Anonymkode: 59a7d...c75

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, bortebra skrev:

Hvordan skal vi vite hvordan denne fyren er? 

Alle menn er ikke like. Og i stedet for å analysere oppførsel vilkårlig, kan du spørre hva han søker etter. Bisetninger og hinting er det vanskelig å få noe konkret ut av. 

Sier ikke at dere skal vite hvordan han er. Mitt spørsmål var vel egentlig hvorfor legge så mye i det når vi bor langt unna hverandre, hvis man bare er ute etter sex. Er vel ikke så mange som gidder reise flere timer for et ligg når man lett kan skaffe det i nærheten. Bare det å spørre er nemlig litt skummelt..

Skrevet
8 minutter siden, WubWub skrev:

For kvinner det jo bare å knipse og si hei "om de bare vil ha seg litt". For menn må man legge inn en kraftinnsats og ofte kurtisere over lengre tid om "de vil ha seg litt". Så menn må legge mye i det uansett om de vil ha forhold eller sex. 

Hva denne karen er ute etter er det dog bare han som vet. Men det er mange kvinner som føler seg lurt etter intens flørting over tid, så viste det seg at han bare ville ha sex

Skjønner at man kanskje må legge inn en innsats uansett, men hvorfor da med noen som bor langt unna? Hvis det er sex det er snakk om er det jo enklere å få til med noen som er nærmere...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at dere skal vite hvordan han er. Mitt spørsmål var vel egentlig hvorfor legge så mye i det når vi bor langt unna hverandre, hvis man bare er ute etter sex. Er vel ikke så mange som gidder reise flere timer for et ligg når man lett kan skaffe det i nærheten. Bare det å spørre er nemlig litt skummelt..

Jeg har gidda det mange ganger. Har reist mellom byer for å møte elskere. Fordi de var heitere enn de jeg kjente i byen jeg bodde i på det tidspunktet. Det er ikke praktisk, men sex med en man synes er tiltrekkende i seg selv er en god motivasjonsfaktor. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker å være direkte fremfor å bruke tid på analysering. Det her er din tolkning, kan hende det ikke stemmer. 

Dette en min tolkning ja.. trengte bare å lufte hodet litt. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nysingle menn er ofte ute etter bekreftelse, rebound og vil være fri og frank for å kunne utforske mest mulig. 

Jeg skygger banen om de nylig har kommet ut av et langt forhold, har kun dårlige erfaringer med det 

Anonymkode: 59a7d...c75

Mulig du har rett, og mulig det ikke er sånn. Jeg tenker at det er mer positivt at han har holdt seg i et langvarig forhold ba det å aldri ha hatt er forhold og kunn ligget med mange. Å forelske seg kan de uansett. Eksen min fant sin nåværende kjæreste kort tid etter det ble slutt mellom oss.. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner at man kanskje må legge inn en innsats uansett, men hvorfor da med noen som bor langt unna? Hvis det er sex det er snakk om er det jo enklere å få til med noen som er nærmere...

Det er ikke sikkert det er enkelt for han å få seg noen som er nærmere.

Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Det er ikke sikkert det er enkelt for han å få seg noen som er nærmere.

Basert på det lille jeg kjenner han, så burde ikke han ha noe problem med det. Kan sikkert få hvem han vil omtrent, og bor i Oslo..  men dette er min tolkning. Kan hende du har rett

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Basert på det lille jeg kjenner han, så burde ikke han ha noe problem med det. Kan sikkert få hvem han vil omtrent, og bor i Oslo..  men dette er min tolkning. Kan hende du har rett

Ok men da syntes jeg du burde lytte til deg selv, det er du som kjenner han best. Hva vi KG'ere synser om spiller ingen rolle i det store og det hele for vi kan umulig vite hva hans intensjoner er

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Ok men da syntes jeg du burde lytte til deg selv, det er du som kjenner han best. Hva vi KG'ere synser om spiller ingen rolle i det store og det hele for vi kan umulig vite hva hans intensjoner er

Jeg kom hit for å lufte tankene og dele de med noen og få tilbakemeldinger. Det fikk jeg og takk for innspill 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er bare ute etter sex. Selvfølgelig kan han få det der han bor også. Men når han likevel har en kvinne (deg) som er interessert i ham og kan ha sex med når han er på stedet der du bor, så hvorfor ikke. Du burde ha litt vett i huet til å skjønne det...

Skrevet
25 minutter siden, meeeg9 skrev:

Fordi han er bare ute etter sex. Selvfølgelig kan han få det der han bor også. Men når han likevel har en kvinne (deg) som er interessert i ham og kan ha sex med når han er på stedet der du bor, så hvorfor ikke. Du burde ha litt vett i huet til å skjønne det...

Har du virkelig et så bedritent liv at du må være spydig? Enkelt når man kan gjemme seg bak en skjerm. Skjønner hvorfor folk blir oppgitte her inne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...