AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Hva gjør dere når dere føler partneren deres ikke gir dere samme oppmerksomhet som før? Blir fryktelig lei meg.. Og vet ikke hva jeg skal. Føler det bare er teit å skrive "ja du gir meg ikke oppmeksomhet" for det vil føre til drama og vil bare høres ut som idiot Anonymkode: 5111f...383
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 I et forhold er det vanlig. Man må jo få være seg selv også på en måte. Men blir det så lite at man ikke føler seg verdsatt i det hele tatt så er det såklart viktig å snakke om det og si at du trenger mere nærhet og intimitet enn sånn det er nå. Anonymkode: 3d699...4b7
Sh999 Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere når dere føler partneren deres ikke gir dere samme oppmerksomhet som før? Blir fryktelig lei meg.. Og vet ikke hva jeg skal. Føler det bare er teit å skrive "ja du gir meg ikke oppmeksomhet" for det vil føre til drama og vil bare høres ut som idiot Anonymkode: 5111f...383 Du kan jo gjerne snakke med han og fortelle at du føler deg usikker når oppmerksomheten har avtatt.. Men klart at det er jo og normalt at den avtar litt etterhvert som forholdet utvikler seg.. Men den skal jo heller ikke bli borte.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere når dere føler partneren deres ikke gir dere samme oppmerksomhet som før? Blir fryktelig lei meg.. Og vet ikke hva jeg skal. Føler det bare er teit å skrive "ja du gir meg ikke oppmeksomhet" for det vil føre til drama og vil bare høres ut som idiot Anonymkode: 5111f...383 Spør situasjonen, men klart noe som får øynene opp hos den andre. Alternativt lar være å bry meg, fordi jeg forstår at han tankemessig er langt inne i jobbrelaterte problemer. Anonymkode: cfa9b...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå