AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe! Jeg kjenner litt til interessene hans, men alt som følger med interessen3 og hobbyen er svært dyre ting. Jeg har veldig stramt budsjett denne julen, men vil likevel kjøpe en liten gave til ham. Jeg er en god venninne av moren hans, og har kjøpt til "barna" hennes i mange år. Tips tas i mot med stor takk Anonymkode: d5c17...5b3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 39 minutter siden, heiheilillemei skrev: Hvilke hobbyer har han da? Data og gaming. Anonymkode: d5c17...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Sjokolade og flaxlodd kjøper jeg ofte til gutter 15+. Ellers er han jo voksen og kan få "voksengaver". Hva med kaffe. Godt syltetøy. ullsokker. Gavekort på kino. Spekemat. God drikke om han nyter slikt. Anonymkode: 1186f...9bf 3
heiheilillemei Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Data og gaming. Anonymkode: d5c17...5b3 Oioioioi da er mulighetene mange! Spørs hvilken gamer han er.. Du kan jo kjøpe et gavekort på Jinx.com! Eventuelt en tskjorte eller genser eller til og med sokker med effekt av et spill han spiller Min gamer kjæreste blir veldig glad for ullsokker spesielt på denne årstia. Med en liten effekt fra et spill er det en SUUUUPER gave. De gavene jeg kommer med her kan alle være under 400,-
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Synes du har fått gode forslag Utenom det som er nevnt så tenker jeg kanskje en sixpack med noe godt øl hvis han liker det? Ellers er jo gavekort og sjokolade alltid en sikker vinner. Anonymkode: e481d...5fe
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 En liten gave på stramt budsjett, er ikke 300-400 kr en stor sum da? Anonymkode: 1186f...9bf 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 På 5.11.2017 den 22.16, AnonymBruker skrev: Aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe! Jeg kjenner litt til interessene hans, men alt som følger med interessen3 og hobbyen er svært dyre ting. Jeg har veldig stramt budsjett denne julen, men vil likevel kjøpe en liten gave til ham. Jeg er en god venninne av moren hans, og har kjøpt til "barna" hennes i mange år. Tips tas i mot med stor takk Anonymkode: d5c17...5b3 Nå har du ikke sagt hva budsjettet ditt er, men kanskje denne passer mtp hobbyen hans: https://gaveplaneten.no/jul/mini-arcade-maskin-240-spill-i-1/ Si gjerne hva budsjettet ditt er så vi kan hjelpe litt bedre 😊 Anonymkode: a9d8c...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå