AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Har en datter på 5år. Hun går fulltid i bhg,både jeg og pappan jobber fullt. Vi er inne i en tid med mye sykdom. Jeg ser at vår datter den siste tiden(ca 14dager),har vært veldig sliten.,spiser dårlig, snørrete og hanglete. Som andre barnefamilier har vi våre tilmålte sykt barn dager. I fjor var de brukt opp i nov grunnet mye og kraftige virus infeksjoner. I des ble det feriedager på forskudd da sykdom ikke gav seg før medio desember.....skulle så gjerne gitt henne fri og mulighet til å hvile seg og kanskje komme litt til hektene igjen,men sliter med samvittighet for jobben og for å ikke ha nok sykedager igjen resten av året. Dette gir meg konstant dårlig samvittighet og jeg prøver å kompensere med masse kvalitets tid med datter...... Hva gjør andre kg damer i samme situasjon? Holder barns hjemme og håper de har nok dager eller sender de og venter på tlf fra bhg..... Anonymkode: 1a673...a72
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Vi tar barna med til lege for en sjekk og vurdering. Det kan hjelpe på samvittigheten. Anonymkode: def76...809
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Vi har sjekket henne for ca 1uke siden.....ingen mangler,kun virus... Ts Anonymkode: 1a673...a72
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Du vet det på grunn av sånne som dere at barnet fortsatt er syk/hangler lenge? Når syke barn stadig sendes i barnehagen for å smitte de andre, ender det i evig ond sirkel hvis smitten går på rundgang. Hvem er det egentlig du bør ha dårlig samvittighet over? Jobben eller barnet ditt? Anonymkode: d1e03...afc 2
Dricka Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Har barnet besteforeldre, tanter og onkler som kan passe barnet på dagtid noen dager da? Kanskje det kunne vært fint hvis mulighetene er der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå