AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Hei! Jeg vurderer å søke meg inn på studiet "Bachelor of Business administration" på Bi. Noen som kan fortelle meg hvordan studiet er? Er fagene, spesielt matten, vanskelig? Var det vanskelig å søke seg inn? Jobbmuligheter etterpå? All informasjon mottas med stor takk Anonymkode: 77b19...896
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Hva slags økonomi er det der da, når det er administration? Gjør ikke robotene utregninger? Anonymkode: a8572...f8a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Veldig kjekk linje. Internasjonalt med stort miljø. Bærer preg av litt konkurranse mellom elevene, men finn en gruppe du trives med så går det bra. Alt er på engelsk, både forelesing, pensum og eksamen Matten er ikke så vanskelig så lenge man følger meg og jobber godt underveis. Det er ikke så mange valgfag 3. året så undersøk først om du syns de er spennende. Første året er lett blanding av forskjellige fag, andre året mye mer økonomi og tredje året er spesialisering. Du må virkelig like økonomi for å gå på den linjen, for det blir vanskeligere etter hvert. Gå også i hver forelesning, særlig til SM som er andre året. Anonymkode: b29d1...51a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Hei Vurderer dette studie, men er veldig usikker pga engelsk språk. Er flink i engelsk, men jeg er ikke flink nok når det gjelder fagspråk og det bekymrer meg. Er alle studentene veldig gode i engelsk? Er det ok å følge med i forelesning? Takk for svaret! Anonymkode: bd5ce...43c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Vurderer dette studie, men er veldig usikker pga engelsk språk. Er flink i engelsk, men jeg er ikke flink nok når det gjelder fagspråk og det bekymrer meg. Er alle studentene veldig gode i engelsk? Er det ok å følge med i forelesning? Takk for svaret! Anonymkode: bd5ce...43c Nå er jeg ikke økonomistudent, men tror ikke du trenger å bekymre deg. De fleste studier bruker primært engelsk litteratur, etter et visst nivå, typisk fra 2-3.klasse. Faktisk kan det noen ganger være enklere å bruke engelsk som primærspråk, siden mye fagterminologi ikke eksisterer på norsk. Anonymkode: a2f16...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå