AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Jeg er normalvektig, har en bmi på 21,5, så jeg trenger ikke slanke meg. Problemet er at jeg har en tynn/slank overkropp, men låra og leggene mine er så kraftig Spesielt leggene mine. Det er jo sånn kroppsformen min er, og jeg har mye leggmuskler..., men det er så lite feminint. Går jeg ned i vekt, så forsvinner det fra magen/overkroppen, så jeg føler at jeg ser så merkelig ut. Vet man ikke kan punktslanke, men er det mulig å trene seg til slankere legger og lår? I så fall hvordan? Anonymkode: 222cc...ca0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er normalvektig, har en bmi på 21,5, så jeg trenger ikke slanke meg. Problemet er at jeg har en tynn/slank overkropp, men låra og leggene mine er så kraftig Spesielt leggene mine. Det er jo sånn kroppsformen min er, og jeg har mye leggmuskler..., men det er så lite feminint. Går jeg ned i vekt, så forsvinner det fra magen/overkroppen, så jeg føler at jeg ser så merkelig ut. Vet man ikke kan punktslanke, men er det mulig å trene seg til slankere legger og lår? I så fall hvordan? Anonymkode: 222cc...ca0 Trener du styrke? Eller er det genetisk store leggmuskler? Anonymkode: 0b48e...fdc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Alle har noe å utsette på kroppen sin. Det beste du kan gjøre er å akseptere den. Anonymkode: bfdeb...26a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå