AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Hei. Jeg er utrolig glad i å ta bilder, å kan virkelig tenke meg å jobbe med dette som en fulltidsjobbb etter hvert. Vet det er vanskelig å få en fast jobb som fotograf. Særlig siden jeg ikke har utdannelse innen dette. Men har søkt litt på nettet og funnet ut at jeg kan tjene penger på å selge boldene mine på internett. Men trenger tips til gode og trygge sider å bruke. Er det noen der ute som har tips til gode, gratis og trygge sider som dere har erfaring fra/vet om? tuuusen takk for alle gode svar! Alt hjelper. Anonymkode: 76719...57f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Bildene du skal selge, bør legges ut i mindre format og vannnmerkes, sånn at ikke folk kopierer og laster ned/bruker dem uten å betale for seg. Jeg vet om et par fotografer som selger sine egne bilder på nett, men de har dem til salgs fra sine egne hjemmesider, ikke noe nettbutikkopplegg. Som for eksempel dette franske far & sønn fotograf-paret. Anonymkode: 893b2...465
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Tusen takk! Tenker først og fremst å finne en siden som jeg kan laste opp bildene på. En slik side som jeg kan kage bruker på. Der flere personer kan legge ut bilder. Etterhvert når dette går bra så kan jeg eventuelt lage til en egen side. Skulle gjerne vist om et par bra sider som er verdt å prøve seg på:-) Anonymkode: 76719...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå