Gå til innhold

Gammel venn interessert i dama?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok opp kontakten med en gammel kompis etter at han flyttet tilbake til byen vi begge bodde i tidligere. Han er singel mens jeg har fått meg samboer.

Nå er jeg usikker på om han er interessert i dama? Plutselig så driver de å treffes bare de to og jeg skjønner ikke hva han vil?

Anonymkode: 62ba0...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg usikker på om han er interessert i dama? Plutselig så driver de å treffes bare de to og jeg skjønner ikke hva han vil?

Han vil knulle henne..!

Anonymkode: 1da23...d4e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil knulle henne..!

Anonymkode: 1da23...d4e

Du tuller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han homofil? Hvis ikke er det kun to grunner til at han gidder å henge med dama di... Planlegge feiring av deg, eller ha sex med henne. Har du bursdag snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var egentlig ikke så altfor bekymret. Men etter å ha sett svarene dere gir her begynner jeg kanskje å bli det....

Det må sies at de to virker å ha god kjemi og dama mi er en kul dame. Så jeg kan tenke meg andre grunner enn pulings til at de henger sammen. Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, FrodeF skrev:

Er han homofil? Hvis ikke er det kun to grunner til at han gidder å henge med dama di... Planlegge feiring av deg, eller ha sex med henne. Har du bursdag snart?

Nei jeg har ikke bursdag snart.

Dama er ganske kul så jeg tror du tar feil når du sier at han ikke ville giddet å henge med henne om han ikke ville ha noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger dama di med han?

Anonymkode: 41d83...fac

Jeg stoler 100% prosent på henne. Tror hun bare synes de har mye til felles. Det er han jeg er usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stoler 100% prosent på henne. Tror hun bare synes de har mye til felles. Det er han jeg er usikker på.

vist dere stoler på hverandre så kan jo du se på tlf hennes eller fb hennes ? og se hva han har skrevet til henne.

begynner å lure litt på om hele denne tråden er trolling. enhver mann vet at menn har baktanker med kvinner . om det du sier er sant så kan jeg garantere han er ute etter mer enn " vennskap"

Anonymkode: 751ea...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Antageligvis ikke svaret du vil ha men jeg ville blitt bekymret hvis en kjæreste hadde begynt å treffe mine kompiser bak min rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vist dere stoler på hverandre så kan jo du se på tlf hennes eller fb hennes ? og se hva han har skrevet til henne.

begynner å lure litt på om hele denne tråden er trolling. enhver mann vet at menn har baktanker med kvinner . om det du sier er sant så kan jeg garantere han er ute etter mer enn " vennskap"

Alle som skriver om ting du ikke kjenner deg igjen i er troll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, padawan skrev:

Antageligvis ikke svaret du vil ha men jeg ville blitt bekymret hvis en kjæreste hadde begynt å treffe mine kompiser bak min rygg.

De treffer hverandre ikke bak ryggen min. Og jeg er som sagt ikke bekymret over dama. Jeg skjønner bare ikke hva kompisen min egentlig vil. Synes ikke han det er rart å plutselig henge alene med dama til en kompis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes du skal spørre kompisen din jeg :) Ingen av oss kan vite hva han er ute etter og du kommer bare til å bli superstressa om du skal høre på konspirasjonsteorier herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Bare spør dem begge to, helst når dere alle er sammen. Eksdama mi hadde mange guttevenner, men jeg mistenkte aldri noe utroskap eller noe sånt fordet. Men hun skjulte ikke noe heller, som jeg vet om. 

Spør dem! Kroppspråket forteller deg alt du trenger å vite, og det er uansett ikke noe godt å gå rundt sånn og lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle som skriver om ting du ikke kjenner deg igjen i er troll?

nei, men dette høres helt uvirkelig ut. at ts ikke får red flags over at en gammel kompis er med damen hans alene . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Max Potente skrev:

Bare spør dem begge to, helst når dere alle er sammen. Eksdama mi hadde mange guttevenner, men jeg mistenkte aldri noe utroskap eller noe sånt fordet. Men hun skjulte ikke noe heller, som jeg vet om. 

Spør dem! Kroppspråket forteller deg alt du trenger å vite, og det er uansett ikke noe godt å gå rundt sånn og lure.

ikke spør dem. om de da er utro så lyver de selvfølgelig....er ikke det veldig åpenlyst lol. du er smart ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 13.30, Max Potente skrev:

Du mener kroppsspråket når de får spørsmålet? Eller når jeg ser dem sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...