AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Er det noen her som har det, eller er det bare menn? og hva gjør dere med dem? Anonymkode: ffa43...ba7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Jeg er dame og har det. Ikke sånne som stikker ut av nesa, men de er nok relativt synlige hvis man kikker direkte på neseborene mine. Jeg napper og barberer med en liten barbermaskin. Jeg har mørke kroppshår, derfor vil jeg ha dem vekk. Vet ikke om jeg hadde brydd meg hvis de var lyse. Anonymkode: 4d1b3...409 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Alle har nesehår, kvinner og menn. De er der for å beskytte luftveiene fra støv og annet som svever i lufta. Klipp de som stikker ut, men ikke stikk saksa langt oppi nesa. Det er jo en grunn til at de er der, så behold noen hvertfall Anonymkode: 7e717...de2 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Har en del mørke hår, de stikker ikke ut men de kan nok være synlige hos f.eks. tannlege... det skulle jeg ønske jeg hadde tenkt på før jeg var der i forrige uke. Jeg napper dersom noe syner, det er sjelden, har ikke prøvd å barbere. Anonymkode: 3c580...472
Djungelvrål Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Jeg er mørkblod og har ikke spesielt synlige nesehår men det er et hår som blir ganske langt. Jeg bruker en nesehårstrimmer noen ganger i året.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Selvfølgelig har alle nesehår. Vi har alle også flimmerhår i luftveien, nå vet du det også. De er der for å hindre at støv og andre ting skal komme inn i luftveiene. Noen har mer hår enn andre, menn har som oftest mer enn kvinner. Anonymkode: da6b0...2c6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Jeg har det og syns de er både lange og synlige om jeg ser inni der med speil. Men heldigvis er det ingen som ser meg fra den vinkelen, og så lenge de ikke er en halv centimeter utenfor neseboret bryr jeg meg ikke. Anonymkode: 99145...422
Trude.lutt Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har det, eller er det bare menn? og hva gjør dere med dem? Anonymkode: ffa43...ba7 Jeg blir så overrasket..... hva får deg til å tro at kvinner ikke har nesehår? 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, Trude.lutt skrev: Jeg blir så overrasket..... hva får deg til å tro at kvinner ikke har nesehår? Jeg har aldri sett det på andre damer. Anonymkode: ffa43...ba7
Måbarefåsiat... Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 Selvsagt har kvinner også nesehår. Og nei, jeg gjør ingenting med dem, de er der for en grunn.http://www.kk.no/livstil/stusser-du-harene-i-nesa-67875783
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 Kvinner er vel ganske frie for hår. Bortsett fra på hodet da. Men har kvinner hår i nesa? Jeg trodde det bare var vi menn som hadde det? Kvinner får jo ikke bart og skjegg liksom. Anonymkode: 9587d...3c0
Trude.lutt Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 Herregud! Nå må dere tenke på hvorfor vi har hår i nesen..... 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #13 Skrevet 5. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er vel ganske frie for hår. Bortsett fra på hodet da. Men har kvinner hår i nesa? Jeg trodde det bare var vi menn som hadde det? Kvinner får jo ikke bart og skjegg liksom. Anonymkode: 9587d...3c0 Du trodde alle kvinner var naturlig hårløse, ja. Hva trodde du alle hårfjerningsproduktene som selges brujes til? Anonymkode: 6e504...eb9 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #14 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er vel ganske frie for hår. Bortsett fra på hodet da. Men har kvinner hår i nesa? Jeg trodde det bare var vi menn som hadde det? Kvinner får jo ikke bart og skjegg liksom. Anonymkode: 9587d...3c0 Etter et par timer med voksing, plukking og barbering kan vi kanskje virke ganske frie for hår ja, men særlig naturlig er det ikke. De fleste kvinner har hår på overleppen og en god del har også mye hår ellers i ansikt og på kropp. Det varierer selvsagt veldig, og når vi holder på slik vi gjør i dag, og føler vi må gjøre det for å møte forventningene, da er det kanskje ikke rart gutter tror kvinner ikke har hår. Anonymkode: 3c580...472 2
Djungelvrål Skrevet 5. november 2017 #15 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, Trude.lutt skrev: Jeg blir så overrasket..... hva får deg til å tro at kvinner ikke har nesehår? Mange tror også at ikke kvinner kan få hår verken på brystet, magen, på ryggen eller i ansiktet. 3
Djungelvrål Skrevet 5. november 2017 #16 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er vel ganske frie for hår. Bortsett fra på hodet da. Men har kvinner hår i nesa? Jeg trodde det bare var vi menn som hadde det? Kvinner får jo ikke bart og skjegg liksom. Anonymkode: 9587d...3c0 Alle her skjønner at du bare spiller dum. Prøv å være litt mere overbevisende neste gang. 1
Ullvott Skrevet 5. november 2017 #17 Skrevet 5. november 2017 (endret) TS: vær utrolig takknemlig for nesehårene. Stuss de som stikker ut, men la de som er inni nesen være der. Jeg kan forsikre deg om at tannlegen (pluss alle mennesker som er kortere enn gjennomsnittet, og dermed ser opp på mange) har sett uendelig mye nesehår. Jeg mistet absolutt alt hår på hele kroppen i forbindelse med cellegiftbehandling, og nesehårene faktisk var noe av det jeg savnet mest. Nesehårene er et skikkelig bra filter for skitt og lort i den lufta vi puster inn! Hadde aldri ofret nesehårene mine en tanke før de forsvant, og ble skikkelig lykkelig da de kom tilbake igjen Endret 5. november 2017 av Ullvott 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. november 2017 #18 Skrevet 5. november 2017 (endret) Aw Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #19 Skrevet 5. november 2017 Jeg har et hår som vokser utenfor nesen. Pleie å nappe det. Anonymkode: 70ad1...e5c
Horten Market Skrevet 6. november 2017 #20 Skrevet 6. november 2017 Hva tenker dere kvinner når dere sitter i tannlegestolen? Han ser jo rett ned i skogen av uryddig hårvekst. Noe så pinlig. For kvinner som er opptatt av personlig hygiene kan jeg anbefale øre- og nesehårtrimmer. Smarte og innovative menn har utviklet innretningen til eget bruk, men passer nok også til en kvinnelig nese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå