AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Opplever dette iblant, og jeg syns det er så ekkelt. Er jo også alltid på fest og fin i farta når dette skjer, og siden full meg nesten alltid er glad meg, reagerer jeg ikke med sinne før jeg kommer på det dagen etterpå. Da angrer jeg alltid for at jeg ikke hadde guts nok til å kjefte på de, men jeg kjenner hele greia er ganske ubehagelig. Damer, hvordan pleier dere å reagere? Hvor sint er det lov å bli for et "uskyldig" klaps på stumpen? Anonymkode: c97ef...186 1
Gjest Embryo Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Drømmen er å kunne prompe på kommando i sånne situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Snur meg med et morderblikk og klapper vekk hånda hans om den er i rekkevidde mens jeg sier "hva faen?! det der er ikke greit, ta deg sammen, har du ikke respekt for mora di heller?!" eller dytter til han/dytter han vekk. Anonymkode: a2384...2b9 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Kjefter, blir skikkelig sint. Jeg gjør det automatisk, tenker ikke over det. Anonymkode: 5ed51...93f 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Jeg dytter dem vekk, blir ordentlig sint og skjeller dem ut. Anonymkode: f96ab...034 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Kaster øl eller annet svineri på de. Enten der og da, eller så kommer jeg tilbake med et nyfylt glass og heller over de. Boomerang-effekten. Anonymkode: e2753...c71 3
Gjest JudasPriest Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 (endret) Det kommer an på. Hvis det er en jeg liker har jeg ikke noe i mot det. Hvis det er en fremmed, slår jeg armen hans vekk. Endret 5. november 2017 av JudasPriest ☠️
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 Hva er det med noen av disse voldelige reaksjonene over et lite klaps på en kropsdel? Kvinner gir menn små klaps også fra til annen. Skal menn også være voldelige da? Anonymkode: ab7e3...7cb 5
waco Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 (endret) På 5.11.2017 den 18.16, AnonymBruker skrev: Opplever dette iblant, og jeg syns det er så ekkelt. Er jo også alltid på fest og fin i farta når dette skjer, og siden full meg nesten alltid er glad meg, reagerer jeg ikke med sinne før jeg kommer på det dagen etterpå. Da angrer jeg alltid for at jeg ikke hadde guts nok til å kjefte på de, men jeg kjenner hele greia er ganske ubehagelig. Damer, hvordan pleier dere å reagere? Hvor sint er det lov å bli for et "uskyldig" klaps på stumpen? Anonymkode: c97ef...186 På 5.11.2017 den 18.18, AnonymBruker skrev: Snur meg med et morderblikk og klapper vekk hånda hans om den er i rekkevidde mens jeg sier "hva faen?! det der er ikke greit, ta deg sammen, har du ikke respekt for mora di heller?!" eller dytter til han/dytter han vekk. Anonymkode: a2384...2b9 På 5.11.2017 den 18.19, AnonymBruker skrev: Kjefter, blir skikkelig sint. Jeg gjør det automatisk, tenker ikke over det. Anonymkode: 5ed51...93f På 5.11.2017 den 18.21, AnonymBruker skrev: Jeg dytter dem vekk, blir ordentlig sint og skjeller dem ut. Anonymkode: f96ab...034 På 5.11.2017 den 18.24, AnonymBruker skrev: Kaster øl eller annet svineri på de. Enten der og da, eller så kommer jeg tilbake med et nyfylt glass og heller over de. Boomerang-effekten. Anonymkode: e2753...c71 Er dette her sånn dere reagerer når det er en dere misliker? Hvordan reagerer dere når det er en dere liker da? Med vennlighet, glede og et smil? Ryddet for slettet innhold. Edie, mod. Endret 7. november 2017 av Edie 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 Menn vi liker oppfører seg ikke sånn. Med mindre man kjenner hverandre svært godt er det ikke normal atferd blant normale menn å ta kvasi-bekjente på rompa. Kvinner liker ikke menn som oppfører seg sosialt inkompetente. Spiller ingen rolle om han er kjekk eller ikke. Det sender dårlige vibber lang veg om en mann oppfører seg sosialt uakseptabelt. Om han er kjekk vet man at en slik oppførsel tilsier at han ikke er verdt å bli bedre kjent med, til tross for at man kan like utseendet hans. Å like utseendet på en fyr er ikke ensbetydende med å like han og oppførselen hans. Anonymkode: e2753...c71 13
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med noen av disse voldelige reaksjonene over et lite klaps på en kropsdel? Kvinner gir menn små klaps også fra til annen. Skal menn også være voldelige da? Anonymkode: ab7e3...7cb Det er ikke "et lite klaps på en kroppsdel" , det er krenkende makt demonstrasjon og objektivisering av kvinnekroppen og disrespekt for mennesket, hennes intimsoner og hennes følelser. Nei, kvinner går ikke rundt å grabber fremmede menn på rumpa fordi de ser på han som et mindreverdig objekt de bare kan forsyne seg av uten normal folkeskikk. Anonymkode: a2384...2b9 10
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #13 Skrevet 5. november 2017 Så flinke og tøffe dere er alle sammen. Jeg reagerer skikkelig keitete:( Skvetter til og begynner nesten å le fordi jeg blir så satt ut! Helt feil reaksjon fordi jeg syns det er skikkelig guffent, men det er sånn min spontane reaksjon er dessverre! Anonymkode: ce3f0...6eb 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #14 Skrevet 5. november 2017 5 minutter siden, waco skrev: Er dette her sånn dere reagerer når det er en dere misliker? Hvordan reagerer dere når det er en dere liker da? Med vennlighet, glede og et smil? Det er sånn jeg reagerer når fremmede eller upassende personer gjør det ja. En person jeg liker hadde aldri klapsa meg på rumpa uten videre på byen, kanskje når vi var hjemme og akuratt hadde tatt en dusj sammen og passerte hverandre , men forskjellen er hovedsaklig på at det ikke er ok om man ikke fra før av har en intim relasjon til vedkommende. Anonymkode: a2384...2b9 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #15 Skrevet 5. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så flinke og tøffe dere er alle sammen. Jeg reagerer skikkelig keitete:( Skvetter til og begynner nesten å le fordi jeg blir så satt ut! Helt feil reaksjon fordi jeg syns det er skikkelig guffent, men det er sånn min spontane reaksjon er dessverre! Anonymkode: ce3f0...6eb Min også :'( Anonymkode: c97ef...186
Persephone Skrevet 5. november 2017 #16 Skrevet 5. november 2017 Sist gang jeg ble klådd på av en fyr på den måten tok jeg helt rolig og behersket og kastet sand i ansiktet hans før jeg forklarte ham at det ikke var greit. Tror han ble temmelig satt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #17 Skrevet 5. november 2017 Rart, sist jeg gjorde det på byen ble hun med meg hjem. Anonymkode: 5a234...9d0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #18 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rart, sist jeg gjorde det på byen ble hun med meg hjem. Anonymkode: 5a234...9d0 Men trikset er at jeg griper ikke tak i, jeg stryker lett over, for å skape en lengsel i henne etter noe mer. Anonymkode: 5a234...9d0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #19 Skrevet 5. november 2017 13 minutes ago, AnonymBruker said: Nei, kvinner går ikke rundt å grabber fremmede menn på rumpa fordi de ser på han som et mindreverdig objekt de bare kan forsyne seg av uten normal folkeskikk. Anonymkode: a2384...2b9 Jo, damer gjør det. Det blir for teit å arugmentere med at "damer aaaaaldri ikke gjør det assa" fordi det skjer hele føkkings tia. Min siden vi er "det sterke kjønn" har diskrimineringen i samfunnet bestemt at vi ikke får lov til å slå, kjefte, dytte, hive sand eller helle øl over den kvinnelige overgriperen. Anonymkode: cd003...e03 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. november 2017 #20 Skrevet 5. november 2017 Tar tak i hånda hans, klemmer til så hardt jeg kan og sier "hvem faan i helvete er det du tror du er? du skal aldri aldri ALDRI legge en hånd på meg. Ikke nå og ikke siden. Din faans helvetes rasstapp".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå