Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags klær bruker du?

Anonymkode: b3e06...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bunad, men synes det er både tungt og varmt og upraktisk.

Anonymkode: 5367b...55a

Skrevet

Jeg bruker også bunad, fordi det er det peneste plagget jeg har og jeg elsker å gå i den! 

Hvis jeg ikke har bunad så blir det nok en litt fin kjole som er lett pyntet. Og ikke noe veldig mye glitter og glam. Det er forbeholdt nyttårsaften. 

Anonymkode: 9ff4e...77a

• Liker 2
Skrevet

Har bunad, men bruker ikke den på julaften. Men alltid pent kledd, med kjole og pensko og smykker. 

Anonymkode: 9b69e...219

• Liker 4
Skrevet

Jeg pynter meg. Tar gjerne på en strikket julekjole. Koseligste dagen i året 😊

• Liker 2
Skrevet

Pynter meg fint, ja. Pen kjole, smykker, pumps ... 

Anonymkode: 2ddeb...936

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker kjole, gjerne en rød.

Anonymkode: cbff8...46c

• Liker 3
Skrevet

Pysjamasbukse og ullkjole (men jeg er også alene på julaften da så det er ingen som ser meg). 

Anonymkode: fb9c0...ba3

• Liker 1
Skrevet

Alltid kjole, oppsatt hår og pene smykker. Har brukt bunad også men blir fort upraktisk og vel varmt.

• Liker 1
Skrevet

Pynter meg, så klart. Penkjole, pensko, smykker. Gutta i familien trekker i dress. Det er en høytidsdag.

Anonymkode: 752a2...b8d

• Liker 1
Skrevet

Kjole og pensko. Stivpyntet som regel.

Anonymkode: 814be...62e

• Liker 1
Skrevet

Pynter meg ja

• Liker 1
Skrevet

Ja, pynter meg i pen kjole, ordner håret og sminker meg litt ekstra. Bunad føles for stort og tungt den dagen. Vi veksler mellom å være hjemme eller på besøk på julaften, og går alltid i kirka på formiddagen.

• Liker 1
Skrevet

Sort bukse og en pen/ok topp (ikke glitter og glam, men litt finere enn en utvaska tskjorte liksom) og øredobber, evn en ring.
Sminker meg litt/kjapt, men ikke mer enn jeg gjør når jeg skal på byen naturligvis. 

Et fåtall julaftner har jeg hatt tights og rød eller svart bomullskjole, altså ikke med paljetter eller mye greier på til cocktail party men helt vanlige, anonyme dempede kjoler. 

Anonymkode: 130ff...ea2

Gjest JudasPriest
Skrevet

Nope! 0 sminke, stortsett pysj eller joggebukse. Jeg barberer ikke beina den dagen engang. 

Skrevet

Vi er bare 2, så vi går i vanlige klær

Anonymkode: 1e953...032

Skrevet (endret)

Bunad i kirken, penkjole på kvelden. I min familie pynter alle seg på julaften. Ingen trassige menn som insisterer oå jeans & hettegenser (heldigvis). :fnise: 

Dette betyr ikke at vi er for fine eller pertentlige, vi liker bare å skille hverdag fra fest. 

Endret av Antoinette
  • Liker 13
Skrevet

Kommer an på hva vi skal :P 

med bare meg, mamma og småsøsken så går jeg i pen bukse og en fin overdel. 

Men skal jeg og samboer til svigers så blir det nok kjole ja, enda så mye jeg hater det. Men har en kjole som er sååå fin så føler meg jo flott da :P 

Anonymkode: 97414...674

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Bruker skjørt som går rett over knærne og en fin topp. Ellers sminker jeg meg litt ekstra og har bølger i håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...