Blekkulf Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Hei! Er på utkikk etter en liten julegave på vegne av ungen min. Har tenkt å kjøpe kopper til besteforeldre og tanter, men finner jo ingen fine her i nærheten :-( Søkte etter kopper på google, og kom over butikken feel. Den finnes jo såklart ikke i Nord-Trøndelag, så derfor lurer jeg på om noen har sett noen lignende kopper her i området, eller kanskje i en nettbutikk?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Nille og Europris pleier gjerne å ha inne diverse sånt Anonymkode: 522ac...0fd
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Eller kjøp krus på Panduro og få poden til å tegne og male på. Anonymkode: fe83a...b2f
Wenda Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Nille hadde kopper som lignet veldig på de. Mulig uten hjertet om jeg ikke husker feil
Blekkulf Skrevet 5. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2017 Takk for svar:D Da blir det en liten runde på senteret i morgen:-)
Julesjarm Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Kanskje du kan ringe til nærmeste Feel butikk å spør om de kan sende til deg? Et annet alternativ er å bestille personaliserte kopper med bilde eller skrift på vistaprint Lykke til! :-)www.julesjarm.blogspot.no 1
Honey Dew Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Hvorfor ikke få laget personlige krus med bilde av barnet på og en personlig tekst? FotoKnudsen og JapanPhoto har dette 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Hvorfor ikke få laget personlige krus med bilde av barnet på og en personlig tekst? FotoKnudsen og JapanPhoto har dette 😝 sånne kopper blir aldri brukt her i huset. Har vel, dessverre, et par stykker igjen. De står lengst bakerst i et skap jeg knapt bruker Vil heller ha en kopp som TS leter etter, eller en annen litt mer nøytral kopp enn en kopp med ett eller annet «søtt» bilde av en tanteunge som er tatt av noen som absolutt ikke burde vurdere fotograf som yrke hvor ungen har snørr under nesa eller noe 🤪 Anonymkode: 3065a...5b0 1
Blekkulf Skrevet 5. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2017 Har vurdert kopp med bilde, men er enig med anonym bruker over- de er egentlig ikke spesielt fine. Dessuten er de skikkelig store, vil heller ha noen som er mindre og enklere å drikke av:-) Det skal sies at besteforeldre og tanter har ønsket seg slike kopper, hvis ikke hadde jeg nok kjøpt noe annet :-)
Blekkulf Skrevet 5. november 2017 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2017 3 timer siden, Julesjarm skrev: Kanskje du kan ringe til nærmeste Feel butikk å spør om de kan sende til deg? Et annet alternativ er å bestille personaliserte kopper med bilde eller skrift på vistaprint Lykke til! :-)www.julesjarm.blogspot.no Det står på siden deres at de ikke sender, så da gidder jeg egentlig ikke å spørre en gang, men takk for tips likevel :-)
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 Jeg tror jeg har sett slike kopper i bokhandelen, som det står bestemor/bestefar på osv. Husker ikke hvordan de så ut da.. Anonymkode: c3a1c...816
Sirah Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 11 minutter siden, Blekkulf skrev: Det står på siden deres at de ikke sender, så da gidder jeg egentlig ikke å spørre en gang, men takk for tips likevel :-) Jeg hadde ringt en av butikkene og spurt alikevel jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå