Gå til innhold

Hull på strømpebuksa. Big deal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på byen i går med noen kompiser. Det var kaldt. Så jeg tok på meg en tykk strømpebukse under shortsen.

Alkohol kombinert med is gjorde at jeg trynet så lang jeg var på fortauet og fikk hull på strømpebuksen ved kneet.

Så startet det. Hele kvelden så drev folk og kommenterte det hullet. Alt i fra bartendere til tilfeldige folk som bare kom bort til meg for å kommentere der. "jasså, har du tryna?" "Har dere ikke råd til ordentlige klær der du kommer fra?" osv. osv.

Jenter går jo rundt med hullete strømpebukser hele tiden som de har klippet opp selv. Det er vist en mote. Hvorfor er det så big deal at en mann har et hull på strømpebuksa si?

Føler at alt i går handlet om det hullet. Big deal liksom?

Anonymkode: a2aef...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hull på strømpebuksa er verdens største no no!

Anonymkode: 5d0e6...a1e

Skrevet

Neste gang tar du med deg ei ekstra strømpebukse i veska. 

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Perelandra skrev:

Neste gang tar du med deg ei ekstra strømpebukse i veska. 

Skal menn gå med veske?

Skrevet

Jeg er mest interessert i hva annet du gikk med.

Anonymkode: 8ce5f...949

• Liker 1
Skrevet

Ta med sysaker neste gang, og stopp hullet.

Anonymkode: 1665a...325

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal menn gå med veske?

Har du ikke hørt om manbag? Mannebag på godt norsk?

Anonymkode: 4b7bf...b17

Skrevet

At du har tryna er jo et ganske uskyldig spørsmål. Du gjorde jo nettopp dette. Det andre utsagnet du bruker som eksempel har enten med at de som sa det er idioter eller så har det med resten av antrekket ditt/looken din å gjøre. Eller så synes de bare at å gå med strømpebukse under shorts på menn er rart, og hullet rettet mer oppmerksomhet mot det. 

Anonymkode: 5dffb...1a4

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal menn gå med veske?

Vel, TS går nå da med strømpebukse. Tror ikke en mann som går med strømpebukse er spesielt usikker på egen manndom. 

Anonymkode: 5dffb...1a4

• Liker 1
Skrevet

Shorts og strømpebukse på menn? Nei, og atter nei. Kler du deg slik på byen så er det ikke bare det hullet de hang seg opp i :fnise:

Anonymkode: e503d...12a

• Liker 6
Skrevet

Løs på tråden ja :hoho: Bare sånn for å komme med nok en dum kommentar :fnise:

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal menn gå med veske?

Kan du gå med strømpebukse på byen, kan du også gå med håndveske. 

• Liker 1
Skrevet

Mann i strømpebukse og shorts gjør at jeg lurer fælt på hvilke sko han hadde.

Litt utradisjonelt, så da må du regne med at ikke alle synes det er like greit.

Anonymkode: 99c16...298

Skrevet

Shorts og strømpebukse ---> horete, hull på strømpebukse i tillegg ---> hva koster du?  Kle deg for været og kle deg skikkelig, så er det ikke noe problem. 

Anonymkode: 686ce...7fd

• Liker 1
Skrevet

Shorts og strømpebukse ser idiotisk nok ut på trening, men på byen...? :fnise: 

Skrevet
3 timer siden, Sisti skrev:

Shorts og strømpebukse ser idiotisk nok ut på trening, men på byen...? :fnise: 

og på en mann .......... :laugh::laugh:

Anonymkode: 2d9bc...fd2

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mest interessert i hva annet du gikk med.

Anonymkode: 8ce5f...949

Jeg har nesten bare turklær. Så jeg hadde lave fjellsko, slik unisex thermo strømpebukse de selger på Europris, trekking shorts som slutter rett over kneet med sidelommer, villmarksgenser og anorakk.

Jeg handler klær fordi at de er praktiske og behagelige. Jeg bryr meg ikke noe helst om mote og prinsuppet at noen andre skal bestemme hva som er "inn" og hva jeg skal gå med. Shorts er et digg og praktisk plagg. Men jeg bruker jo ikke det midt på vinteren.

Det var 5 blå. Så det var lite fristende å ta av strømpebuksa. Men at man skal henge seg så opp i et hull. Var ufattelig. Folk har lite å finne på!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nesten bare turklær. Så jeg hadde lave fjellsko, slik unisex thermo strømpebukse de selger på Europris, trekking shorts som slutter rett over kneet med sidelommer, villmarksgenser og anorakk.

Jeg handler klær fordi at de er praktiske og behagelige. Jeg bryr meg ikke noe helst om mote og prinsuppet at noen andre skal bestemme hva som er "inn" og hva jeg skal gå med. Shorts er et digg og praktisk plagg. Men jeg bruker jo ikke det midt på vinteren.

Det var 5 blå. Så det var lite fristende å ta av strømpebuksa. Men at man skal henge seg så opp i et hull. Var ufattelig. Folk har lite å finne på!

På hvilke utesteder kommer man inn i slik bekledning? Var dette en såkalt brun pub?

Anonymkode: 1665a...325

Skrevet

Afterski på et kjent skisted i Norge. Der er jo gjerne kleskoden litt slik. Orker ikke gå i skibuksa inne på slike steder.

Skrevet
På 7.11.2017 den 0.04, AnonymBruker skrev:

Skal menn gå med veske?

Menn som er kledd i shorts og strømpebukse kan gå med veske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...