AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Har noen et forslag til bøker man bare må lese? Jeg liker litt lettlest ikke veldig tung litteratur, men mener ikke at det må være ungdomsbøker heller. Er 28 :-) Jeg likte boka et helt halvt år. Så gjerne bøker med samme tema. Liker gjerne å bli rørt. Ikke så glad i krim. Ringenes Herre og spesielt Harry Potter var jeg helt oppslukt av tidligere. Så bøker med samme tema er fint! Jeg savner veldig å bli helt oppslukt i noe og sitte med en bok og være i min egen verden. Lenge siden jeg har funnet noe så fengende. Tips mottas med tisen millioner takk! Anonymkode: 1885b...7d3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Har du lest noe av Lucinda Riley? Hvis ikke vil jeg anbefale Orkideens hemmelighet av henne. Anonymkode: 96825...ba9
Sansa20 Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Jeg vil anbefale å lese #branok .skrevet av bloggeren Kristin Gjelsvik. Hun skriver utrolig bra
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Jeg vil anbefale forfatteren Neil Gaiman. Da blir du oppslukt!! Og Knut Hamsun. Anonymkode: 00f3d...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå