AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Har en Mitsubishi varmepumpe - ikke den siste modellen men den før. Jeg skjønner virkelig ikke bruksanvisningen. Jeg hadde satt den på auto men leste at det var ikke å anbefale fordi den kjøler også ned. Jrg ønsker at den skal stå på hele tiden men ikke kjøle ned. Jeg vil ha den til å holde varmen på 23 grader. At den skal stoppe å varme når den kjenner at romtemperaturen er 23. Også sette i gang varmen når det synker. Men hvordan? Funksjonen auto var feil tydeligvis. I see driften var visst ikke helt riktig heller, om jeg forstod. Men hva skal jeg trykke på? Nå har jeg satt den på ikonet sol - oppvarming og 23 grader. Er dette riktig? Vil den holde jevnt 23 da? Og avslutte når rommet har oppnådd 23 grader? Anonymkode: 4e721...dc5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en Mitsubishi varmepumpe - ikke den siste modellen men den før. Jeg skjønner virkelig ikke bruksanvisningen. Jeg hadde satt den på auto men leste at det var ikke å anbefale fordi den kjøler også ned. Jrg ønsker at den skal stå på hele tiden men ikke kjøle ned. Jeg vil ha den til å holde varmen på 23 grader. At den skal stoppe å varme når den kjenner at romtemperaturen er 23. Også sette i gang varmen når det synker. Men hvordan? Funksjonen auto var feil tydeligvis. I see driften var visst ikke helt riktig heller, om jeg forstod. Men hva skal jeg trykke på? Nå har jeg satt den på ikonet sol - oppvarming og 23 grader. Er dette riktig? Vil den holde jevnt 23 da? Og avslutte når rommet har oppnådd 23 grader? Anonymkode: 4e721...dc5 Ja. Anonymkode: 01419...4d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå