Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #1 Del Skrevet 25. januar 2005 Kan dere med erfaring være legen min i dag kanskje? Jeg tåler ikke hormon-prevensjon, ikke noe av det, så det er utelukket. Nå har jeg fått ny kjæreste og han liker ikke å bruke kondom. Jeg tror kanskje det er fordi han da får problemer med å bevare den stiv (?) Kan det skje med kondom, at penis lettere blir slapp? Jeg har ingen barn og jeg er 29 år. Hva er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #2 Del Skrevet 25. januar 2005 kobberspiral eller p-piller (men du tåler ikke hormoner?). pessar er også bra men krever planlegging av samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. januar 2005 #3 Del Skrevet 26. januar 2005 Ta en titt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 26. januar 2005 #4 Del Skrevet 26. januar 2005 Vanlig spiral - også kalt kobberspiral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #5 Del Skrevet 26. januar 2005 Vanlig spiral - også kalt kobberspiral. Ja. Det anbefaler jeg virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 26. januar 2005 #6 Del Skrevet 26. januar 2005 Hører noen sverger til Ladycomp eller Pearly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 26. januar 2005 #7 Del Skrevet 26. januar 2005 Trodde ikke man fikk spiral hvis man ikke har født barn jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #8 Del Skrevet 26. januar 2005 Trodde ikke man fikk spiral hvis man ikke har født barn jeg.. Gammel overtro sier legen min. Har du fast partner skal det ikke være noe problem. Problemene starter om du får klamydia eller annen bakterieinfeksjon (ikke uvi), da vil følge spiralen oppover, og sjansen for å bli steril øker. Det var kjempevondt å sette den inn, men en dags smerte for 5+ års beskyttelse var SÅ verdt det Tror kjæresten min er mer glad enn jeg for at jeg fikk spiral.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 26. januar 2005 #9 Del Skrevet 26. januar 2005 Ta en titt her. Henger meg på denne. Bruker selv Pearly, og er kjempefornøyd. Like sikker som p-piller, og en fin måte å bli kjent med kropp og syklus på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå