Gjest Cicero Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Har til nå brukt den der False Lash-greia fra Max Factor, som holder greit på bøyen men som ellers ikke gir særlig lengde eller volum. De andre mascaraene jeg har er enten tørre eller så er de så våte at vippene synker i løpet av kort tid. Noen som har forslag? Heller litt for 'klumpete' enn for naturlig resultat, og ikke for dyr.
kosepuus Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 (endret) Hypnôse Doll Eyes fra Lancôme er helt fantastisk mascara! Alle mascaraer fra Lancôme er egentlig et veldig godt valg. Men ville definitivt anbefalt Doll Eyes til det du ønsker. Endret 5. november 2017 av kosepuus 1
Gjest Cicero Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 37 minutter siden, kosepuus skrev: Hypnôse Doll Eyes fra Lancôme er helt fantastisk mascara! Alle mascaraer fra Lancôme er egentlig et veldig godt valg. Men ville definitivt anbefalt Doll Eyes til det du ønsker. Takk!
Favole Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 16 timer siden, Vinky skrev: Clinique - High impact curling mascara👌🏻 Enig! Vet ikke hvor mange andre jeg har prøvd, faller alltid tilbake til denne
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Krøllen holder seg kun med vannfast maskara. Sier seg selv, vann retter ut krøller. Anonymkode: dc4c1...9b2
Djungelvrål Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Jeg er rar fordi jeg har naturlig bøyde og lange (men tynne) vipper. Noen maskaraer lager nesten for mye bøy på mine vipper og lager for mye krøll i tuppene så vippene bøyer seg i forskjellige retninger. Jeg kunne tenkt meg en maskara som rettet vippene mer ut.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 3 timer siden, Mystix skrev: Jeg er rar fordi jeg har naturlig bøyde og lange (men tynne) vipper. Noen maskaraer lager nesten for mye bøy på mine vipper og lager for mye krøll i tuppene så vippene bøyer seg i forskjellige retninger. Jeg kunne tenkt meg en maskara som rettet vippene mer ut. Ta på maskara fra oversiden av vippene, altså på toppsiden av vippene, og ikke fra undersiden av de Anonymkode: ab515...929
Djungelvrål Skrevet 7. november 2017 #10 Skrevet 7. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta på maskara fra oversiden av vippene, altså på toppsiden av vippene, og ikke fra undersiden av de Anonymkode: ab515...929 Jeg gjør det men kan ikke BARE gjøre det, det blir også umulig fordi da havner halve maskaraen på øyelokket. For å dekke vippene ytterst er jeg nødt til å farge tuppene fra baksiden av vippene.
Gjest Cicero Skrevet 7. november 2017 #11 Skrevet 7. november 2017 Takk for svar dere! 13 timer siden, Mystix skrev: Jeg er rar fordi jeg har naturlig bøyde og lange (men tynne) vipper. Noen maskaraer lager nesten for mye bøy på mine vipper og lager for mye krøll i tuppene så vippene bøyer seg i forskjellige retninger. Jeg kunne tenkt meg en maskara som rettet vippene mer ut. Bytte? Synes våte maskaraer retter ut vippene, jeg. Kanskje annerledes hvis man har naturlig bøyde vipper, men mine faller hvertfall ned i løpet av sekunder hvis maskaraen er av 'våt' type.
Djungelvrål Skrevet 7. november 2017 #12 Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, Cicero skrev: Takk for svar dere! Bytte? Synes våte maskaraer retter ut vippene, jeg. Kanskje annerledes hvis man har naturlig bøyde vipper, men mine faller hvertfall ned i løpet av sekunder hvis maskaraen er av 'våt' type. Våt maskara krøller vippene mer og klistrer og gjør vippene om til 7 edderkopphår. Liker ikke ny maskara i det hele tatt, liker den best når den er litt uttørket.
Gjest Cicero Skrevet 7. november 2017 #13 Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: Våt maskara krøller vippene mer og klistrer og gjør vippene om til 7 edderkopphår. Liker ikke ny maskara i det hele tatt, liker den best når den er litt uttørket. Jeg også, pleide å kjøpe maskara før og så la dem ligge nederst i sminkeskåla i evigheter før jeg brukte dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå