Gå til innhold

Utvist 7 ganger og nå er han her igjen!! ha ha ha

Anbefalte innlegg

Gjest jeglermegskakk
Skrevet

Dere har sikkert fått med dere saken om den ut og innvandreren som har blitt utvist 7 ganger fra norge,sist utvist og fulgt på flyet for 5 dager siden.

Han er her nå for 8 gang.

Synes mannen er kjempemorsom jeg,han liker norge,vil være her,har mange venner som hjelper ham med alle disse flybilettene :hoho::hoho: ,han åpna baggen for å vise at det ikke var våpen men bare klær,han melder seg selv til politiet og går lystig og glad inn i arresten.

Han har virkelig fortjent en MEDALJE altså. :ironi: :dagensrose:

Håper dem kan lage en medalje for lang og tro tjeneste,for han gir jo ikke opp sitt nye fedreland!!

Og det er jo absolutt ikke mannen det er noe galt med.

Skal det være et system for å luke ut de minst trengende så har NORGE gjort seg selv til latter.

Håper han får bli jeg.

Da jeg så dette på nyhetene så gapskratta jeg.

Er det virkelig mulig.

Ja i norge er det det.

Makan til morsom ung mann som streber slik etter frihet og et bra liv skal man lete lenge etter,for jeg hakke hørt om liknende saker og i alle fall ikke så morsomme.

La denne mannen få bli.

De påstandene de kommer med mot han tror jeg ikke noe på uansett. :hoho::tunge1::hoho::tunge1::hoho::tunge1::hoho::hoho: :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Ja la oss statuere et eksempel at om man bare prøver lenge nok får man bli.

Skrevet

Dette handler ikke om en som prøver. Det handler om idiotiske norske myndigheter. Totalt inkompetente folk som sitter å hever feite lønninger for ikke å gjøre en dritt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser han ikke litt gammel ut til å være kun 19 år?

Gjest jeglermegskakk!
Skrevet

Jammen se det komiske i det da..............pliiis dere.

Det er jo absolutt ikke mannen det er noe galt med,så oppfinnsom og målrettet han er,det burde da telle for noe :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Man burde kanskje heller gråte.... :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det skal han iallfall ha, han er ikke typen som gir opp så lett.............

Skrevet

Jøss! Jeg er enig med Valhalla. (Beklager folkens. Skal ikke gjenta seg...) :wink:

Skrevet

Dette handler ikke om en som prøver. Det handler om idiotiske norske myndigheter. Totalt inkompetente folk som sitter å hever feite lønninger for ikke å gjøre en dritt.

:Nikke:

Skrevet

Det jeg synes er litt sjokkerende er at den mannen som sendte drapstrusler mot Erna Solberg visstnok prøvde seg igjen med drapstrussel... Mens han satt og ventet på behandlingen av asylsøknaden sin.

Herregud, folk som truer andre på livet (må innrømme at jeg ikke er så glad i Erna selv, men det er en annen sak) får likevel lov til å være her i landet når de skulle blitt sparket ut, og nå venter han fremdeles på at søknaden blir behandlet??!!!!!!'

Noe er riv ruskende galt her.

Skrevet
Det jeg synes er litt sjokkerende er at den mannen som sendte drapstrusler mot Erna Solberg visstnok prøvde seg igjen med drapstrussel... Mens han satt og ventet på behandlingen av asylsøknaden sin.

Herregud, folk som truer andre på livet (må innrømme at jeg ikke er så glad i Erna selv, men det er en annen sak) får likevel lov til å være her i landet når de skulle blitt sparket ut, og nå venter han fremdeles på at søknaden blir behandlet??!!!!!!'

Noe er riv ruskende galt her.

:ler: Norge, dumsnille Norge, lalala!

Skrevet

hehe naive og byråkratiske Norge slåt til igjen! En asylsøkers drøm.. Man får automatisk opphold i minst et halvt år pga papirmølla.. :ler:

Skrevet
hehe naive og byråkratiske Norge slåt til igjen! En asylsøkers drøm.. Man får automatisk opphold i minst et halvt år pga papirmølla.. :ler:

Det får han ikke, hadde ellers ikke rukket å søke 7 ganger.

Synes det er rart at folk her sier norske myndigheter ikke har gjort noe, han er jo blitt sendt ut 7 ganger, det har vært rettssak og han har vært ettersøkt!!!

Vi har ikke lenger grensekontroll pga Schengenreglene, og da er det lett å ta seg fra Tyskland, det første landet han kom til. Og etter Dublinkonvensjonen er det Tyskland som har ansvaret for ham.

Skrevet

Så teoretisk sett burde han bli satt på første fly tilbake sammen med en regning fra Den Norske Stat til Tyskland? eller...?

Skrevet
Så teoretisk sett burde han bli satt på første fly tilbake sammen med en regning fra Den Norske Stat til Tyskland? eller...?

Tja, kanskje det.

Men vil tro det er vi som betaler, det er vårt problem at han er her. Akkurat som at andre land betaler når folk sendes hit pga Dublinkonvensjonen.

Skrevet
Ser han ikke litt gammel ut til å være kun 19 år?

Den tanken har slått meg også! Hørte i tillegg Erna Solberg si på nyhetene idag at han har operert med forskjellig alder og identitet flere ganger...

Synes han ser mye eldre ut enn han hevder å være!!

Gjest Valhalla
Skrevet

Sett han i tvangsarbeid for å betale hjemreisen selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

LA HAN FÅ BLI!

Stakkars...syns han er søt jeg :)

Gjest GreenSky
Skrevet
LA HAN FÅ BLI!

Stakkars...syns han er søt jeg :)

Enig. Søthetskrav bør være et must.

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...