AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Jeg bare lurer. Såkalte attention whores som ikke legger ut annet enn hva de "vet" at gutta vil se. Masse sminke, vise så mye pupp/rumpe/hud som mulig, duckface og restylane er jo også et heftig brukt virkemiddel.. Komboen av digg kropp + pent ansikt + vise hvor stor interesse de har for bil/crosser/gaming... Hvordan har det seg at SÅ mange menn biter på?? Klarer de ikke se gjennom fasaden?? Gikk tidligere på skole med noen som har falt for denne type av oppmerksomhet. Og jeg legger merke til at følgerne blir flere, samtidig som kløfta og utringningen blir større. Dette pleide å være ei likanes jente, som for bare et år siden la ut helt "vanlige" ting som mat, litt trening, festing, venner.. Ja dere skjønner poenget. Men nå veit jeg ikke hvem hun er lenger. Hadde jeg vært faren til ei sånn hadde jeg ikke vært mye stolt:( Om noen kan hjelpe meg å forstå både kvinnene(jentene??) OG guttene (som etter min mening åpentbart ikke er menn) i denne situasjonen? Anonymkode: 0fa5b...f2c 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Fordi sånne som deg gir dem oppmerksomhet akkurat nå Anonymkode: acd9b...338 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi sånne som deg gir dem oppmerksomhet akkurat nå Anonymkode: acd9b...338 Sånne som meg? Vennligst spesifiser. Anonymkode: 0fa5b...f2c
kosepuus Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Sånn helt seriøst spørsmål, hvorfor bryr du deg om og analyserer andre sine sosiale medier? Hva er poenget? Hva får du ut av det? 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, kosepuus skrev: Sånn helt seriøst spørsmål, hvorfor bryr du deg om og analyserer andre sine sosiale medier? Hva er poenget? Hva får du ut av det? Prøver å finne ut hva som feiler folk. Anonymkode: 0fa5b...f2c 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 La nå folk legge ut hva de vil da. Om alle skulle lagt ut bilder av maten sin så hadde ikke det vært mye spennende. Liker variasjon, og det viktigste er vel at hun er fornøyd med hva hu legger ut. Om hu har putter restylane i leppene sine er vel ikke din sak, om hun er fornøyd med kløfta si og vil vise den frem, hva så? Se en annen vei, unfollow personen. Du kan til og med blokkere hun, om det er så ille. Er vel mer patetisk å lage en tråd om det på kvinneguiden, enn at hu legger ut sexy bilder på instagram. Anonymkode: b64a1...161 2
Elaine Marley Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Kanskje grunnen til at de mennene som gir disse oppmerksomhet bare er for å ha noe pent å se på. Så derfor er de ikke opptatt av å se gjennom noen fasade. Jentene gjør det vel fordi de har et behov for oppmerksomhet, og det får de jo. For min del får de bare holde på. Jeg følger ikke sånne folk. At verden består av masse idioter har jeg fått bekreftet for lenge siden. 10
kosepuus Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøver å finne ut hva som feiler folk. Anonymkode: 0fa5b...f2c Skjønner. Det virker bare ikke som de fleste syns det er noe feil med det du beskriver som "attention whores", folk liker de og det er derfor de får så mye oppmerksomhet, for å svare på spørsmålet ditt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: La nå folk legge ut hva de vil da. Om alle skulle lagt ut bilder av maten sin så hadde ikke det vært mye spennende. Liker variasjon, og det viktigste er vel at hun er fornøyd med hva hu legger ut. Om hu har putter restylane i leppene sine er vel ikke din sak, om hun er fornøyd med kløfta si og vil vise den frem, hva så? Se en annen vei, unfollow personen. Du kan til og med blokkere hun, om det er så ille. Er vel mer patetisk å lage en tråd om det på kvinneguiden, enn at hu legger ut sexy bilder på instagram. Anonymkode: b64a1...161 You're kind of missing the point. Sier jo ikke at alle skal bare legge ut bilder av maten sin. Synes bare det er synd at jenter ikke har noe annet å være stolt av livet enn kroppen sin. Og at gutter igjen og igjen biter på. Anonymkode: 0fa5b...f2c 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 Biter på hva? At jenta er pen? Er det det man biter på? At når en jente tar bilder som viser frem kurvene hennes så synes mange menn at dette er pent? Du har iallefall helt rett i at det er mange tullinger i verden TS, tror det er lurt å sjekke speilet en gang i blandt fordi dette "biter på" greiene gir noe mellom liten og ingen mening. Anonymkode: 08271...af6 3
Gjest C.Tramell Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 De signaliserer i alle fall at de er veldig ivrige på å please, og det er jo en egenskap mange ikke er redde for å vise at de setter pris på. Så da får de mange likes. Det sitter mye lenger inne for menn å gi kvinner oppmerksomhet og ros for egenskaper som tyder på intelligens, faglig dyktighet eller humor, men alt som angår utseende og sex-appeal er trygt. Det jeg prøver å si er vel at hvis du er litt misunnelig og ønsker deg oppmerksomhet fra menn øker du sjansene hvis du gjør som instajentene. De har skjønt det. Kle av deg, ut med puppen og rumpa, og så kan du bare sette deg ned og vente hyllesten
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 25 minutter siden, C.Tramell skrev: De signaliserer i alle fall at de er veldig ivrige på å please, og det er jo en egenskap mange ikke er redde for å vise at de setter pris på. Så da får de mange likes. Det sitter mye lenger inne for menn å gi kvinner oppmerksomhet og ros for egenskaper som tyder på intelligens, faglig dyktighet eller humor, men alt som angår utseende og sex-appeal er trygt. Det jeg prøver å si er vel at hvis du er litt misunnelig og ønsker deg oppmerksomhet fra menn øker du sjansene hvis du gjør som instajentene. De har skjønt det. Kle av deg, ut med puppen og rumpa, og så kan du bare sette deg ned og vente hyllesten Jeg får nok oppmerksomhet uten så mye som antydning til å vise kløft. For i motsetning til en del andre trenger jeg ikke kle av meg for å få oppmerksomhet Kjæresten min får se meg naken, for andre får hva som er under være opp til fantasien. Mye av problemet for meg er at jeg ser en del kommenterer som sier "konemateriale!!" på bildene til slike jenter. Hva slags mann er du hvis du oppriktig ønsker å gifte deg med (og attpåtil ser på det som et ideal!) ei som halve Internett har sett nesten naken, og som helt innlysende lever på oppmerksomheten hun får av kåte, gamle menn (samt tolvåringer som akkurat har fått opp interessen for det motsatte kjønn). Hvorfor, HVORFOR vil jenter FRIVILLIG objektifisere seg selv??! (Retorisk spm da jeg har fått det med meg at de gjør det for oppmerksomhet, men uansett..) Og selv om folk kanskje liker å tro det, så er jeg faktisk ikke misunnelig bare fordi jeg kritiserer noen fordi jeg ikke ville gått like langt som enkelte for å få oppmerksomhet. At jeg er imot hvordan hitler drev jødeutryddelse betyr jo ikke at jeg i hemmelighet skulle ønske jeg var Hitler..? Det betyr bare at jeg kritiserer dem, enkelt og greit. Anonymkode: 0fa5b...f2c 3
Sirah Skrevet 5. november 2017 #13 Skrevet 5. november 2017 Hvorfor gidder du å bruke tid og energi på hva andre gjør? Kanskje de selv syntes det er pent? 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #14 Skrevet 5. november 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Biter på hva? At jenta er pen? Er det det man biter på? At når en jente tar bilder som viser frem kurvene hennes så synes mange menn at dette er pent? Du har iallefall helt rett i at det er mange tullinger i verden TS, tror det er lurt å sjekke speilet en gang i blandt fordi dette "biter på" greiene gir noe mellom liten og ingen mening. Anonymkode: 08271...af6 Wow du virker jo..smart. Biter på som i gir de oppmerksomhet aka likes og rosende kommentarer. Å bite på = gjøre hva avsender vil at du som mottaker skal gjøre. Anonymkode: 0fa5b...f2c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #15 Skrevet 5. november 2017 Uansett skjønner jeg ikke hvorfor det virker som folk blir så hissige over dette ..? Mange som føler seg truffet? Er ikke kvinneguiden et diskusjonsforum, for synspunkt og meninger? Det er ikke sånn at jeg legger ved linker til profiler og henger ut folk. Meen, her på kvinneguiden kan jo ikke mennesker være mennesker. Skal være forsiktig med å mene noe som helst her inne ser jeg (: Og jeg har sett mang en tråd her inne med noen som våger seg å gå ut på litt dypt vann. KG-pirayaene kommer svømmende!! Peace out Anonymkode: 0fa5b...f2c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #16 Skrevet 5. november 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: You're kind of missing the point. Sier jo ikke at alle skal bare legge ut bilder av maten sin. Synes bare det er synd at jenter ikke har noe annet å være stolt av livet enn kroppen sin. Og at gutter igjen og igjen biter på. Anonymkode: 0fa5b...f2c Nei, det er du som «is missing the point». Hvorfor skal ikke folk få være stolte av kroppene sine og vise dem frem? Og hva vet du om at det er det eneste de er stolte av i livet sitt? For et snevert syn du har, og selvom du bare vil vise frem kroppen din til typen så er det andre folk som har andre preferanser. Vær åpen for at folk har andre måter å leve livet på, andre tanker om seg selv og kropp enn deg. Med et åpent sinn kommer du lengre her i livet Anonymkode: b64a1...161 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #17 Skrevet 5. november 2017 Du virker misunnelig fordi hun har mange følgere virker det som? La folk gjøre som de vil. Ps: jenter som kaller andre jenter for horer har 99% større sjanse for å få klamydia🙊 Anonymkode: f737d...fb2 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #18 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det er du som «is missing the point». Hvorfor skal ikke folk få være stolte av kroppene sine og vise dem frem? Og hva vet du om at det er det eneste de er stolte av i livet sitt? For et snevert syn du har, og selvom du bare vil vise frem kroppen din til typen så er det andre folk som har andre preferanser. Vær åpen for at folk har andre måter å leve livet på, andre tanker om seg selv og kropp enn deg. Med et åpent sinn kommer du lengre her i livet Anonymkode: b64a1...161 Jeg har et mer åpen syn enn de fleste. Vær litt forsiktig med å tildele egenskaper til folk du ikke har møtt Anonymkode: 0fa5b...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #19 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du virker misunnelig fordi hun har mange følgere virker det som? La folk gjøre som de vil. Ps: jenter som kaller andre jenter for horer har 99% større sjanse for å få klamydia🙊 Anonymkode: f737d...fb2 Aldri hatt klamydia😂 Anonymkode: 0fa5b...f2c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #20 Skrevet 5. november 2017 9 minutes ago, AnonymBruker said: Wow du virker jo..smart. Biter på som i gir de oppmerksomhet aka likes og rosende kommentarer. Å bite på = gjøre hva avsender vil at du som mottaker skal gjøre. Anonymkode: 0fa5b...f2c Du mener at de biter på ved å få "modellen"/brukeren til å bite på? Anonymkode: 08271...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå