Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Barnløs og deppa. Føler meg så ensom i denne situasjonen. Mannen har barn fra før, alle venner har barn og alle lurer på når vi skal få barn. Tør ikke være ærlig å si det som det er, at vi prøver men får det ikke til. 

Hadde tredje forsøk med inseminasjon nå og mensen kom som vanlig. Forbereder meg på prøverør, og er allerede nå redd for at det ikke lykkes og at jeg bare må de for meg et liv uten barn. 

Vil gjerne ha kontakt med andre i samme situasjon. Klem. 

Endret av Anba
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anba skrev:

Barnløs og deppa. Føler meg så ensom i denne situasjonen. Mannen har barn fra før, alle venner har barn og alle lurer på når vi skal få barn. Tør ikke være ærlig å si det som det er, at vi prøver men får det ikke til. 

Hadde tredje forsøk med inseminasjon nå og mensen kom som vanlig. Forbereder meg på prøverør, og er allerede nå redd for at det ikke lykkes og at jeg bare må de for meg et liv uten barn. 

Vil gjerne ha kontakt med andre i samme situasjon. Klem. 

Hvis det ikke er så farlig hvor i landet, kan du godt sende meg en pm :-) (Prøver i 2,5 år)

Skrevet

Klem til deg. Jeg har også gjort 3 inseminasjoner uten noe resultat. Blir helt motløs av å tenke på prøverør når jeg ser hvor mange forsøk mange folk med mye bedre fysiske forutsetninger enn meg selv trenger.

Anonymkode: 86c33...3e0

• 2 uker senere...
Skrevet
På 5.11.2017 den 15.46, Rosmerta skrev:

Hvis det ikke er så farlig hvor i landet, kan du godt sende meg en pm :-) (Prøver i 2,5 år)

Hei! Hvor i landet spiller absolutt ingen rolle. Sender deg en pm. 

Skrevet
På 5.11.2017 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Klem til deg. Jeg har også gjort 3 inseminasjoner uten noe resultat. Blir helt motløs av å tenke på prøverør når jeg ser hvor mange forsøk mange folk med mye bedre fysiske forutsetninger enn meg selv trenger.

Anonymkode: 86c33...3e0

Hei! På en måte godt å høre at det er flere i samme situasjon. Samtidig trist at det skal være slik. 

Jeg er så redd for å aldri kunne få barn. Tenker på adopsjon, men mannen er for gammel. Så tenker jeg på fosterbarn. Jeg får helt panikk av dette. Forstår ikke hvorfor jeg skal ha så vanskelig å bli gravid når venner rundt meg blir gravid hele tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...