Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så svake og myke negler. De brekker hele tiden, eller rettere sagt så er de såpass myke at de heller revner.

Det skjer også ofte at den får en liten rift langt nede langs neglbåndene. Det ender med at jeg må gå med plaster eller lignende for at den flengen ikke skal hekte seg i alt som er. Så fort den har vokst langt nok, får jeg endelig klipt av neglen.

Dette var ikke så lett å forklare, men uansett så er neglene mine svært dårlige. Det samme gjelder mine neglbånd.

Noe jeg kan gjøre for å bedre mine negler og neglbånd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt negleforsterker fra Nailtiques. Har hatt negler om har vært helt ubrukelige tidligere, men nå er de kjempefine og sterke. jeg brukte nr 2, og nå vedlikeholder jeg med nr 1. Bruker også neglebåndsolje i samme merke.

Skrevet

Jeg liker Solar Oil veldig godt. Den forsterker neglene mine og de vokser fort. :) I tillegg er den bra for neglebånd.

Jeg brukte også en forsterkende base Nail Builder fra ArtDeco. Den hjalp meg veldig godt. :-)

Også merke Depend har en olje (tror sesamolje :roll: ) som skal forsterke myke negler. Selv har jeg ikke prøvd den. :)

Skrevet

Mavala Scientifique!

Vidundermiddel. Neglene blir supersterke.

Trekker seg inn i neglene og ligger ikke som et lag utenpå.

Legges på 1-2 ganger i uken.

Gjest Anonymous
Skrevet
Mavala Scientifique!

Vidundermiddel. Neglene blir supersterke.

Trekker seg inn i neglene og ligger ikke som et lag utenpå.

Legges på 1-2 ganger i uken.

Hvor selges det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser de selger den på folica .com ca 90 kr , og de sender utenlands....

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har brukt negleforsterker fra Nailtiques. Har hatt negler om har vært helt ubrukelige tidligere, men nå er de kjempefine og sterke. jeg brukte nr 2, og nå vedlikeholder jeg med nr 1. Bruker også neglebåndsolje i samme merke.

Blir det disse produktene du mener? Brukte du noe mer enn det som er i den pakken der?

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2768

Skrevet

Akurat nå bruker jeg Micro Cell 2000 fra Jugendis Kosmetik. Fikk det av mamma har ikke peiling på hvor hun kjøpte det men sikkert fra parfymeriet eller no.

Ellers har jeg sverga til Mavla produktene i 5 år nå.

min favoritt.

alle en slik en

• 2 uker senere...
Skrevet

Innvister i depend sesamolje og masser inn negelene dine med dette morgen og kveld. Er bra for de utolmodige for negelen vokser også raskere....

Har brukt dette lenge og gjør neglene sterke og neglbåndene myke. Bare ikke ta for mye for da tar det evigheter før det trekker inn i huden....

Skrevet

Spis trankapsler og B-vitaminer - enkelt og godt for mere enn kun neglene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk ikke opp noe i linken. Negleforsterkeren heter i allefall NAILTIQUES FORMULA 2 og negleoljen NAILTIQUES OIL THERAPY

• 1 måned senere...
Gjest ii Eføy
Skrevet
Akurat nå bruker jeg Micro Cell 2000 fra Jugendis Kosmetik. Fikk det av mamma har ikke peiling på hvor hun kjøpte det men sikkert fra parfymeriet eller no.

Ellers har jeg sverga til Mavla produktene i 5 år nå.

min favoritt.

alle en slik en

Hvordan syns du denne fungerer? Jeg kjøpte denne for et par uker siden. Neglene mine har ikke brukket enda i hvertfall!

Nå gjenstår det bare å få tak i en god neglbåndsolje. Har brukt en neglolje ( ikke den sesamolja som dere nevner)

fra Depend, men er ikke noe fornøyd med den. Kanskje jeg skal kjøpe sesamoljen isteden?

Gidder ikke bruke tid på å bestille fra utlandet, så.. :ler:

Skrevet

Rå bra, har aldri hatt så fine negler noen gang!

Skrevet

Av neglebånds olje er solar oil den aller beste!!!

Gjest hjalmarlover
Skrevet

SolarOil er god til negelene...Inneholder bla annet e-vit,mandeloje og jojoba. Elsker denne!(sesanolje fra Depend er også bra!)

God underlakk som styrker neglene er: Creative Toughen Up

Overlakk som styrker neglene og gjør dem blanke er: Seche Vite Dry Fate Top Coat.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet hvor mye Solar Oil koster, og hvor man får kjøpt den?

Skrevet

Rå bra, har aldri hatt så fine negler noen gang!

Men er det ingen av dere som kan gi oss et hint om hvor den er og få kjøpt?????

Etter og ha brukt akrylnegler er mine helt ødelagte. prøver nå noe annet, men skulle gjerne hatt noe som forsterket og gjorde mine egne fine igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du får kjøpt den på parfymeriet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...