AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Jeg har fått meg den hobbyen nå og jeg trives godt med å klikke meg rundt og gi likes. Er det flere som har denne og som liker å la seg inspirere av farger og former og folk på nett? Jeg tenker at det hadde vært enklere å gi likes om en kunne "like" på det store samlebildet som en scroller seg nedover, istedenfor å måtte inn på hvert enkelt bilde først. Blir så mye frem og tilbake, men jeg er glad for muligheten til å se så mye fint som folk tar bilder av. Hva syns du om insta? Er du der selv? Anonymkode: d7acd...2ef
Stein-saks-papir Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Er hobbyfotograf, liker insta veldig godt. Problemet med insta er at det er vanskelig å skille de jeg følger. Feks er det viktig for meg å se når mine beste venner poster noe, men deres bilder drukner i alle de andre, så det er lett å gå glipp av noe. Jeg har mange følgere, og føler meg forpliktet til å følge tilbake (hvis de er flinke).
Ullvott Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 4 minutter siden, Stein-saks-papir skrev: Er hobbyfotograf, liker insta veldig godt. Problemet med insta er at det er vanskelig å skille de jeg følger. Feks er det viktig for meg å se når mine beste venner poster noe, men deres bilder drukner i alle de andre, så det er lett å gå glipp av noe. Jeg har mange følgere, og føler meg forpliktet til å følge tilbake (hvis de er flinke). Dette problemet har jeg løst ved å ha to ulike Instagramkontoer; en personlig og en som er tilegnet hobbyen min. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, Ullvott skrev: Dette problemet har jeg løst ved å ha to ulike Instagramkontoer; en personlig og en som er tilegnet hobbyen min. Jeg også. På privatkontoen min poster jeg alt vas som jeg nødvendigvis ikke har lyst til å dele på fotokontoen min F.eks et dårlig mobilbilde av hunden Litt gøy å dele slike ting også og ikke bare det perfekte. Anonymkode: 8c409...0e5
Stein-saks-papir Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. På privatkontoen min poster jeg alt vas som jeg nødvendigvis ikke har lyst til å dele på fotokontoen min F.eks et dårlig mobilbilde av hunden Litt gøy å dele slike ting også og ikke bare det perfekte. Anonymkode: 8c409...0e5 Men man kan ikke være logget på begge samtidig?
Ullvott Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 2 minutter siden, Stein-saks-papir skrev: Men man kan ikke være logget på begge samtidig? Jo, det kan man. Husker ikke i detalj hvordan jeg gjorde det, men jeg bytter mellom mine to kontoer uten å logge inn eller ut. Får ikke opp newsfeeden fra begge samtidig, men velger hvilken feed jeg vil se. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 41 minutter siden, Ullvott skrev: Jo, det kan man. Husker ikke i detalj hvordan jeg gjorde det, men jeg bytter mellom mine to kontoer uten å logge inn eller ut. Får ikke opp newsfeeden fra begge samtidig, men velger hvilken feed jeg vil se. Man trykker på profilen sin, så trykker man på de tre prikkene i høyre hjørnet, så scroller man legger ned der det står «Legg til konto». Anonymkode: 9cba2...1d8
Stein-saks-papir Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, Ullvott skrev: Jo, det kan man. Husker ikke i detalj hvordan jeg gjorde det, men jeg bytter mellom mine to kontoer uten å logge inn eller ut. Får ikke opp newsfeeden fra begge samtidig, men velger hvilken feed jeg vil se. Tusen takk for tips
domimik Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 Hvis du holder fingeren på det bildet du vil se og slider oppover, får du muligheten til å like bildet uten å gå helt inn på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå