Gå til innhold

Bør vi kvotere kvinnfolk inn i fengslene våre? Rasisme mot menn ?

Bør vi kvotere kvinnfolkene inn i fengsler, fordi det er ujevn kjønnsbalanse der og det må skyldes rasisme/diskriminering)  

11 stemmer

1. 1. Bør vi kvotere kvinnfolkene inn i fengsler, fordi det er ujevn kjønnsbalanse der og det må skyldes rasisme/diskriminering)

• Ja send kvinnfolket i fengsel, jo fler jo bedre og kast nøkkelen!
      7
    • Nei, det blir litt dumt, vel ?
      3
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

95% av folk i fengsel er MENN, dette er rasistisk, vi bør kvotere inn kvinner i fengslene, fordi menn og kvinner er like og eneste grunn til at mannfolket er i flertall i fengsel må være DISKRIMINERENDE rettsvesen, eneste mulighet, fordi menn og kvinner er like, dette kan enkelt gjøres ved å halvere soningsstiden til mannfolk, og femdoble soningstiden til kvinnfolk evt hente inn noen feminister eller andre kvinnfolk og putte dem inn i fengsel for livstid, endelig får vi rettferdighet, 50% menn 50% kvinner i fengslene, RETTFERDIGHET OG LIKHET, LIKE UTFALL betyr rettferdighet, ulike utfall betyr DISKRIMINERING

Er dere ikke enige? B)

Vi har innført statlig diskriminering i Norge, i håp om å få "like utfall", det er ikke likestilling, det er ikke rettferdig, det er ikke fornuftig, det er ikke logisk, det bør være brudd på menneskerettighetene, det bør stanses umiddelbart. Det er forskjell på folk, på godt og vondt. Det er ikke diskriminrende, det er naturen og evolusjonen sin skyld, det fører til ulike utfall

Prøver du å "rette opp" i biologiske forskjeller, for å få like utfall, får du både grovt urettferdighet, men du får også feil folk på feil sted. Uskyldige kvinnfolk skal sitte i fengsel, mens skyldige mannfolk skal gå fritt i samfunnet, fordi ellers får vi ikke like utfall, dere kan sikkert se at det ikke er logisk eller fornuftig å basere samfunnet slik ?

Så for guds skyld, dersom dere påstår at X eller Y er rasistisk, eller diskriminerende, f.eks at sammordna opptak er diskriminerende mot jenter og at dette bør rettes opp i, eller at rettsvesenet er diskriminerende mot mannfolk, eller næringslivet er diskriminerende mot jenter, så må dere finansiere forskning (obs: ikke PK bestillingsverk, ekte faktisk forskning på ubehagelige tema) som dokumenterer at det er FAKTISK diskriminering som foregår, at flere menn er i fengsel er i seg selv IKKE bevis for diskriminering eller urettferdige systemer. det er bare bevis for at flere menn enn kvinner er i fengsel

Dette vil medføre at dere må starte forskning på ubehagelige tema, hva ER faktisk forskjellene på menn og kvinner, hva ER forskjellene på f.eks asiatere vs europeere biologisk sett. Dere kan oppdage noen fakta dere virkelig ikke vil like, men det er eneste måte dere kan komme til sannheten og finne den ekte "rettferdige" andelen menn som bør være i fengsel ifohold til kvinnfolket, og hvor mange kvinner som "bør" være toppledere, biologisk sett, det er nok ikke 50% desverre frøkener :ph34r:. Dere vil bla.a finne at variansen (på godt og vondt) blant menn er mye større enn hos kvinner, flere menn vil være på bunnen, flere menn vil være på toppen. Flere menn vil være toppledere, flere menn vil ta selvmord. Er det DISKRIMINERENDE at mannfolket tar mere selvmord enn kvinnfolket? Eller er det bare diskriminerende når mannfolket tar toppjobbene og ikke kvinnfolket? Ekte forskning vil gi dere fakta som dere ikke vil like, men som er fakta, fakta bryr seg ikke om dere "føler" at menn og kvinner er like, eller asitiske menn og afrikanske menn "er" like

Vi må stanse galskapen, før det er for sent. NEI til statlig diskriminering, NEI til "feminisme", NEI til PK eliten som "hevder" menn og kvinner (og andre grupper) er "like". Løgn er løgn, uansett hvor mye en håper det er sannhet. Naturen er brutal og slem, den samsvarer ikke med våre ønsker og hvordan ting skal være hvor alle er like og hipp hurra. Desverre

Kjør "debatt" !

Anonymkode: 14dee...ac3

Videoannonse
Annonse
Gjest DuVetHvem
Skrevet

Kvinner er ikke like farlige eller voldelige som menn. Alle burde da vite det. Derfor er det bedre at menn får strengere straffer for den samme forbrytelsen. For kvinner  innerst inne er engler. 

Skrevet

Siden kvinner og menn er to ulike raser, så er jeg så klart helt enig. Dette har ingenting med genetikk å gjøre, men rasisme på høyt nivå. Syntes det er rasistisk at det er så få barn i fengsel også, så syntes i grunnen vi skulle hatt flere av rasen "barn" i fengsel slik at ingen trenger å føle seg forskjellsbehandlet.

• Liker 3
Skrevet

Kvotering skal bare brukes når det er til fordel for kvinner.

Anonymkode: 8b79f...5d6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvotering skal bare brukes når det er til fordel for kvinner.

Anonymkode: 8b79f...5d6

Nei, kvotering skal brukes når det er rettferdig, og det er ikke rettferdig på noe måte å kaste uskyldige kvinner i fengsel bare for å jevne ut kjønnsfordelingen. Har du hørt noe så latterlig! Ts har jo villere tanker enn en som har trippa på sopp hele livet, lurer på hvor mye sopp ts og du har spist for å i det hele tatt komme opp med sånnt bull :alice::sarkasme:
Menn får begynne å ta ansvar for eget liv og egne handlinger og ikke skylde alle kjipe ting på feminismen. 

Anonymkode: b603b...34b

• Liker 3
Skrevet

Det er kun lov med positiv kvotering av kvinnene. F.eks får ekstrapoeng når de søker til ingeniør, teknologi, maritimestudier osv. 

Den kvoteringen du snakker om er seksistisk. 

Anonymkode: cfb7c...371

Skrevet

Du skjønner ikke hva rasisme er, med andre ord.

• Liker 2
Skrevet

Du foreslår å fengsle uskyldige kvinner for å øke kjønnsbalansen mellom herre- og kvinnefengslene. Er du helt idiot?

Skrevet

Å kvotere kvinner inn i fengselene er kvinnehat TS. 

Anonymkode: 2bbd4...1c5

Skrevet

Absolutt! Jeg er for kvotering på alle områder. Kvoter gjerne flere menn inn i lesbiske forhold, også, og jeg synes at det er alt for få kvinnelige bestefedre! 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kvotere kvinner inn i fengselene er kvinnehat TS. 

Anonymkode: 2bbd4...1c5

Når ble likestilling kvinnehat? Diskriminering må bekjempes. OM du ikke fikk det med deg, det er 95% menn i fengslene, makan til diskriminering er det ikke på de andre frontene hvor kvotering iverksettes, så hvorfor ikke her? Forklar kanskje jeg er litt  treg.

Altså jeg kan si meg enig i at ALL kvotering bør bort, ja det kan jeg si meg enig i, men om en skal kvotere bort ulempene til kvinner, bør vi kvotere bort ulempene til menn også, ellers er det ikke fair, det er diskriminering

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Når ble likestilling kvinnehat? Diskriminering må bekjempes. OM du ikke fikk det med deg, det er 95% menn i fengslene, makan til diskriminering er det ikke på de andre frontene hvor kvotering iverksettes, så hvorfor ikke her? Forklar kanskje jeg er litt  treg.

Altså jeg kan si meg enig i at ALL kvotering bør bort, ja det kan jeg si meg enig i, men om en skal kvotere bort ulempene til kvinner, bør vi kvotere bort ulempene til menn også, ellers er det ikke fair, det er diskriminering

Du er ikke bare kanskje treg. Du ER treg.

Anonymkode: 7f4ec...d61

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant, det var poenget, om kvinnfolket mener det er for få kvinner i ledelsen i bedrifter, får de gjøre arbeidet (og oppofrelsene) det kreves for å bli ledere

Det gjør de jo. Feminismen trengs fordi de uavhengig av kompetanse, som kan være bedre enn en manlig søkers, blir valgt bort, kun fordi de er kvinner. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er 95% menn i fengslene, makan til diskriminering er det ikke på de andre frontene hvor kvotering iverksettes, så hvorfor ikke her? Forklar kanskje jeg er litt  treg.

om en skal kvotere bort ulempene til kvinner, bør vi kvotere bort ulempene til menn også, ellers er det ikke fair, det er diskriminering

Nei at menn velger å gjøre handlinger som fører til ulemper for de får dere ta ansvar for selv. 

• Liker 1
Skrevet

Kan vi ikke bare innføre en lov om at kvinner har lov til å utføre hevndrap mot menn som slår, voldtar, og mishandler? Da blir det færre menn i norske fengsler etterhvert.

Anonymkode: 841a3...f98

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og svar. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

forskning og studier viser faktisk at kvinner får mindre og lavere straff for samme kriminelle handling som menn. er flere kvinner som har fått sinnsyke lave straffer for drapsforsøk f.eks og kun fått 3 års fengsel, men hadde det vært en mann hadde det vell vært 10 år

Anonymkode: 344ba...bcf

• Liker 1
Skrevet
På 5.11.2017 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Kan vi ikke bare innføre en lov om at kvinner har lov til å utføre hevndrap mot menn som slår, voldtar, og mishandler? Da blir det færre menn i norske fengsler etterhvert.

kvinner klarer ikke drpe menn. da må du isåfall ha skytevåpen. hvor skal du få tak i det ?

Skrevet

Det er tilsvarende overvekt av unge kvinnelig fengselsansatte så mennene som sitter inne har like god tilgang på damer som ellers i samfunnet. Skjønner ikke hva du skriker opp om når du prøver å lage problemer der det ikke er noe problem.

Anonymkode: a7880...7d7

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

kvinner klarer ikke drpe menn. da må du isåfall ha skytevåpen. hvor skal du få tak i det ?

Klarer ikke kvinner det? Så naiv du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...