Gjest manic Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har fått noen prøver på md formulations facial lotion (snille essentialdayspa :-) ). Jeg har bare prøvd noen dager men har merket at kvisene ved hake og hals begynner å forsvinne. Men både på md formulations sine sider og andre sider som selger produktene står det at dette er en krem mot rynker...? Noen som faktisk har lest noe annet (link?) eller snakket med hudpleiere som sier at det også hjelper mot kviser og store porer som folk her inne skryter av at det gjør??
Gjest Daniella_ Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har HØRT at den også hjelper mot problemhud (acne, store porer, osv). Så selvom man får inntrykk av at den er for rynker så kan den helt fint brukes til andre ting. Du kan jo sjekke hva de sier om den på makeupalley.com?
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 I den brosjyren jeg fikk hos hudpleier står det om glykolsyre,er i stand til å løse opp sorte prikker ,og dermed bedre og forebygge kviser.glykolsyren fjerner døde hudceller og opphopning av pigment. anti rynke effekten skyldesat cellene i et dypere hudlag stimuleres til økt produksjon av bindevevsfibrene kollagen og elastin.synes det er et SUPERT produkt er nesten kvitt mine sorte prikker på nesen.
Gjest lmari Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Jeg tok hudpleie på mandag og da snakket hudpleieren lenge om MD Facial Cream og Facial Lotion. Hun sa at det var et av de produktene hun virkelig anbefalte, fordi hun så at det virket! .. gjett tre ganger hvem som bestilte Facial Cream dagen etter, da.....
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 imari...hvor gammel er du da? siden du ble anbefalt mdf
Gjest lmari Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 26! Hjelp, det er første gang jeg skriver det. Fylte 26 for en uke siden....
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 26! Hjelp, det er første gang jeg skriver det. Fylte 26 for en uke siden.... grattis på etterskudd Men hva anbefalte hun facial lotion for med deg da?
Gjest lmari Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 For å løse opp i en del tilstoppede porer på haken og på nesen. Hennes utsagn var "du har veldig delikat hud i pannen og kinnene, men litt tilstoppede porer på nese og hake. Det vil Facial Cream-en hjelpe til å løse opp i". Hun anbefalte meg å bruke den i noen uker, og så komme tilbake for nok en dyprens.
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #9 Skrevet 26. januar 2005 Ok. har bestilt en selv skjønner du. har tilstoppede porer på pannen og nesen. har ikke tatt meg råd til hudpleier men burde gjøre det.
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #10 Skrevet 26. januar 2005 Hm.. på EDS har de en som heter bare Facial lotion og en som heter Facial Lotion for Sensitive Skin. Noen som vet om det er noen forskjell på disse, med hensyn til effekten..? :-?
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #11 Skrevet 26. januar 2005 Tror glykolsyren er 14 prosent på begge,men sensitiveninneholder høyere PH verdi ,og inneholder et aktivt beroligende sensitivs kompleks.
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #12 Skrevet 26. januar 2005 Innerholder 12 prosenr glykolsyre,
Miss Marple Skrevet 26. januar 2005 #13 Skrevet 26. januar 2005 Jeg bestilte Facial Lotion i dag fra EDS, gleder meg til å prøve den! Skal kombinere den med Anti.bac og active moist fra Dermalogica. Håper bare det virker på mine sorte prikker og småkviser..
Morea Skrevet 26. januar 2005 #14 Skrevet 26. januar 2005 Er frekk og skyter inn et spørsmål her! Hva er prisene på disse produktene i salong her i landet sammenlignet med EDS? Og har de facial lotion på ESD? Høres ut som om disse kan være midt i blinken for meg..
Miss Marple Skrevet 26. januar 2005 #15 Skrevet 26. januar 2005 Jeg sammenlignet kun Facial Lotion, den kostet 600 i hudpleiesalongen her (Kr. Sand) men kun ca 350,-+frakt fra ESD. Så den er verdt å bestille fra nettet. Dog spent på om den blir stoppet, spurte dem pent om de kunne skrive ned verdien, men jeg vet jo ikke om de gjør det da. Uannsett, det er digg å få pakke i posten!
Gjest manic Skrevet 26. januar 2005 #16 Skrevet 26. januar 2005 Siden det er så mange som hiver seg rundt og bestiller facial lotion så vil jeg bare si at den IKKE kan benyttes i kombinasjon med sol eller solarium. Så det er vel mest en vinterkrem Man bør vente en uke før man soler seg etter at man har sluttet med produktet. Det er sikkert greit for huden at man ikke overdriver bruken av syrer...selv bruker jeg den ikke hver dag, men annenhver... og tenker jeg kommer til å bruke den enda sjeldnere når huden begynner å bli enda bedre. Foreløpig er jeg strålende fornøyd :-) EDS pleier å sette ned verdien betraktelig
Gjest Étoile Skrevet 26. januar 2005 #17 Skrevet 26. januar 2005 Siden det er så mange som hiver seg rundt og bestiller facial lotion så vil jeg bare si at den IKKE kan benyttes i kombinasjon med sol eller solarium. Så det er vel mest en vinterkrem Man bør vente en uke før man soler seg etter at man har sluttet med produktet. Det er sikkert greit for huden at man ikke overdriver bruken av syrer...selv bruker jeg den ikke hver dag, men annenhver... og tenker jeg kommer til å bruke den enda sjeldnere når huden begynner å bli enda bedre. Foreløpig er jeg strålende fornøyd :-) EDS pleier å sette ned verdien betraktelig Hudpleieren min sa at det er ok å bruke den i forbindelse med sol så lenge man bruker høy solfaktor, 15 eller høyere. Men som sagt, man skal være forsiktig med syrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå