AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Del Skrevet 5. november 2017 La oss si at man har inntatt en cider, en pils og to drinker over fire timer og har spist og drukket kaffe. Vil det fremdeles lukte alkohol tre timer senere? Det er ikke snakk om å kjøre bil. Er det noen måter å dempe lukta på? Anonymkode: 37d0c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Del Skrevet 5. november 2017 Nei, du kan ikke dempe lukten. Den kommer fordi noe alkohol ventileres ut gjennom lungene samtidig med O2/CO2-utvekslingen. Hvor lenge det lukter er avhengig av forbrenningsraten din, samt hvor mye du har drukket, og over hvor lang tid. Hvis du trenger å skjule at du har drukket, er mitt beste råd at du lar være å drikke. Vent heller til du er i en sammenheng der det er ok. Anonymkode: 38583...48a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Del Skrevet 5. november 2017 Ja det vil lukte i ca 24 timer for noen som ikke har inntatt alkohol. Anonymkode: b64b0...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. november 2017 #4 Del Skrevet 5. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det vil lukte i ca 24 timer for noen som ikke har inntatt alkohol. Anonymkode: b64b0...bc5 Jeg går på aftenvakt dagen etter at jeg har vært på fest og gjerne drukket til 1-3 på natta. Jeg lukter ikke alkohol på jobb. Man har ikke alkoholånde i 12 timer ETTER at alkoholen en ut av kroppen. Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #5 Del Skrevet 5. november 2017 18 minutes ago, AnonymBruker said: Ja det vil lukte i ca 24 timer for noen som ikke har inntatt alkohol. Anonymkode: b64b0...bc5 Dette er tull. Det lukter så lenge du har alkohol i blodet. Det varierer ut fra hvor mye du har drukket. Anonymkode: 38583...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå