AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Del Skrevet 5. november 2017 Hva mener du når du sier at du er glad i noen? Betyr du at du verdsetter personen, bryr deg... Anonymkode: f9c58...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg er glad i vennene mine, kollegene mine osv. Å være glad i noen er å være glad i noen tenker jeg. Og når man er glad i noen så kommer vel ting som at man verdsetter dem og bryr seg om dem osv. med i kakemiksen. Anonymkode: 99d6c...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. november 2017 #3 Del Skrevet 5. november 2017 «Å være glad i» er et vidt begrep og jeg er glad i folk på ulike måter. Jeg er glad i mora mi, og jeg er glad i ungdommene jeg jobber med. Følelsene er jo ikke de samme, selv om de uttrykkes muntlig på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Del Skrevet 5. november 2017 De jeg er glade i er personer jeg liker bedre enn andre personer. Det er personer jeg kan savne, noen jeg liker å være sammen med og folk jeg stoler på. Anonymkode: 82b6b...8bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå