AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Hva mener du når du sier at du er glad i noen? Betyr du at du verdsetter personen, bryr deg... Anonymkode: f9c58...313 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Jeg er glad i vennene mine, kollegene mine osv. Å være glad i noen er å være glad i noen tenker jeg. Og når man er glad i noen så kommer vel ting som at man verdsetter dem og bryr seg om dem osv. med i kakemiksen. Anonymkode: 99d6c...e9a
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 «Å være glad i» er et vidt begrep og jeg er glad i folk på ulike måter. Jeg er glad i mora mi, og jeg er glad i ungdommene jeg jobber med. Følelsene er jo ikke de samme, selv om de uttrykkes muntlig på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 De jeg er glade i er personer jeg liker bedre enn andre personer. Det er personer jeg kan savne, noen jeg liker å være sammen med og folk jeg stoler på. Anonymkode: 82b6b...8bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå