Karja Skrevet 5. november 2017 #1 Del Skrevet 5. november 2017 Hei! Jeg skal etterhvert på kjoleprøving hos Evabrud i Trondheim, og lurer på hva prisene generelt hos salonger ligger på? Er det få kjoler under 10 000? Er det rart å komme dit og ikke ønske å bruke over 10 000 kroner? Har ingen bekjente som har giftet seg nylig, så har ingen å spørre.. Håper noen kan dele sine erfaringer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg var der og ble ikke gitt noe rom for å styre prisnivået jeg ønsket... Bare dyttet inn i mange ulike kjoler. Landet på en jeg likte til den nette sum av 16k + underskjørt + skredder + slør... Kunne få skredder for halv pris hvis jeg bestilte på stedet. Ble ikke kjøpt noen kjole der for å si det sånn! Så anbefaler at du starter med budsjettet, har ikke peiling på om de har billigere kjoler, men bedre å dra derfra uten prøving enn å finne den perfekte kjolen du ikke har råd til. Lykke til Anonymkode: c497f...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karja Skrevet 5. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 5. november 2017 Takk for svar! Offda, kjedelige med dårlig opplevelse. Hvor endte du opp å kjøpe kjole da? Er det andre plasser i Trondheim du heller anbefaler? :-) Jeg aner ikke hva kjolene ligger på prismessig på slike type salonger og er "redd" de bare ler av meg når de hører budsjettet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg var også på Tessem brudesalong, men endte med å kjøpe hos Agape, totalt 6000 med skredder og bolero. Men jeg ønsket en enkel kjole da... Der har de kjoler ned til 2500 tror jeg, vet jo ikke budsjettet ditt da, men der spurte de i allefall om pris med en gang. Ikke vær redd altså, bruder kommer i alle prisklasser Men ta timen din hos Eva brud uansett da, var veldig greir å få prøvd litt forskjellig Anonymkode: c497f...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Del Skrevet 6. november 2017 Jeg tror jeg hadde ringt på forhånd og hørt om de har noe i min prisklasse, da vet du hva du kan forvente også Anonymkode: 7b72a...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Del Skrevet 6. november 2017 Ta deg en tor på finn.no/torget og se hvilke priser de som selger brukte brudekjoler oppgir som ny pris. Da får du en viss peiling på hva du kan forvente deg. Anonymkode: 616b5...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. november 2017 #7 Del Skrevet 9. november 2017 Du finner lite under 11 000kr både på Evas og Tessem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karja Skrevet 9. november 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 9. november 2017 Takk for svar alle dere! Setter pris på det. Jeg har sjekket ut finn og spurt dem, men har ikke fått noe svar. Du som sier det er lite til under 11 000 på Evas og Tessem, har du noen andre å anbefale da? Lises brudesalong? Eller har du bare vært hos Tessem og Evas? Har ikke hørt fra Evas på mange dager, og heller ikke fått endelig bekreftelse på time, så tar gjerne mot tips om andre plasser også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå