Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Jeg sendte inn søknadskjema om å få bytte fastlege for 2 uker siden. Jeg har enda ikke hørt noe fra fastlegekontoret. Den nye fastlegen blir jo det fra den 1. i neste måned og det er i neste uke. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man får vite hvem man har fått som fastlege? Jeg må jo vite hvem det er. :-?
Scheherazade Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Jeg ringte inn for å bytte, men da tok det cirka to uker å få bekreftelsen i posten. Så jeg vil tro at det er like rundt hjørnet!
Maya22 Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Det er nok like rund hjørnet ja. Jeg sendte inn for ca to uker siden, og fikk svar i dag!
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Takk for svar. Da håper jeg det kommer en av de nærmeste dagene.
Eføy Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Det lønner seg nok å ringe de isteden. Om du ringer, får du tildelt lege med en gang også.
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Som sagt så har jeg allerede sendt søknadsskjema. Men hvis jeg ikke hører noe i løpet av uka må jeg nok ringe likevel. Men sånn som det høres ut på de andre her så kommer det vel svar veldig snart og da trenger jeg ikke ringe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå