Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Må si jeg er overrasket! Trodde dette skulle være bra, men på innholdsdeklarasjonen står det at den inneholder lanolin! Er ikke det som å smøre leppene med gift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lanolin er fettet fra saueull. Du bør ikke smøre deg med det i ansiktet (kan forårsake kviser), men ellers er det en god fuktighetsbinder. Så jeg tror ikke du skal være så bekymret.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men fører ikke det til "avhengighet"?

Skrevet

Nei, det er det mineralolje (under navn som paraffinum liquid, mineral oil osv) som gjør, fordi det føles pleiende der og da, men gjør niks for huden, så du må smøre deg igjen med en gang effekten avtar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok. Så bra å høre, trodde jeg hadde blitt lurt her et øyeblikk. Visste jeg kunne stole på deg, Lilith :-)

Har du tips til noen gode ansiktskremer for tørr blandingshud med det samme jeg er igang? :wink:

Skrevet

Tørr blandingshud? Da finnes det masse kremer å velge i. Hvis du vil ha en bra krem til en OK pris, er Vichy Thermal S eller Avene Hydrance Optimale (eller noe slikt) bra, for under 200 kroner.

Ellers har du jo Dermalogica Skin Smoothing Cream.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har brukt Vichy Nutrilogie 2, synes ikke den gjorde underverker. Nå bruker jeg H. Rubinstein Hydro urgency, helt ok, men ikke mer. Kanskje jeg skal prøve Dermalogica.

Skrevet

Har du prøvd Vichy Oligo25 for tørr hud?

Den har gode reveiws på MUA. :wink:

Skrevet
Har du prøvd Vichy Oligo25 for tørr hud?  

Den har gode reveiws på MUA. :wink:

Jeg har prøvd den for normal hud. Synes ikke den var sååå fantastisk. Dvs, jeg kommer nok ikke til å kjøpe den igjen. Den gjorde liksom ...ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...