Gå til innhold

Er målene på dongeribuksene like uavhengig hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper vanligvis dongeribukser fra Levis med målene 36 i livet og 32 i beina. Er målene på feks Diesel og Lee de samme? Er målene like på de forskjellige merkene? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg dame, men jeg kan bruke 27-28- 30 eller 34-36 eller 38. Jeg kan ikke gå inn i en butikk å kjøpe en str og så gå til neste å kjøpe samme str. Da passer bare en av dem. Så jeg hater klesbutikker siden str er så forskjellige. Trodde at en cm eller tomme var det samme over hele verden, men det er det tydeligvis ikke. :fnise:

Skrevet

I prinsippet skal det være det, men det er aldri det for min del eller mannens del.

Kommer også litt an på stoffet og passform. Jeg har ikke engang klart å bruke samme størrelse i nøyaktig samme merke og modell, det hender over årene at de endrer litt på passformen(eksempelvis høyde i livet, passform i ben etc). Buksa jeg kjøpte i en period passer og har lik passform, og så endres det til en litt annerledes passform selv om modellen heter akkurat det samme. 

Så jeg ender da etter noen år med å bytte favorittmerker. 

Anonymkode: e77b6...db3

• Liker 1
Skrevet

Hater å gå i klesbutikk så har begynt å bestille fra zalando. Greit å vite. Takk for svar. Blir Levis resten av livet da👍

Skrevet

Nei det varierer veldig! Nå er jeg kvinne, men bruker 26-29 i livet avhengig av merket..

Anonymkode: 99691...66a

Skrevet
2 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hater å gå i klesbutikk så har begynt å bestille fra zalando. Greit å vite. Takk for svar. Blir Levis resten av livet da👍

I størrelsestabellene i nettbutikkene, bruker det jo å stå målene (i cm) på hver enkelt str av hver type bukse.

Anonymkode: 93b5f...68f

Skrevet
10 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Det samme gjør jeg, bestiller så å si alt av klær fra Zalando! 

Skrevet
På 5.11.2017 den 9.30, Mr. Kilmister skrev:

Du kan prøve klær fra Zalando også, det bare blir litt mer styr enn i butikk. Du må jo da evnt. returnere buksa i posten om den ikke passer og få tilsendt en annen størrelse, og det tar jo litt tid.. men om du absolutt ikke vil prøve i i en butikk, så er det vel kanskje verdt det om du vil prøve andre merker..?

Anonymkode: 5bb53...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...