*M* Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Har forandret BH-størrelse det siste året og vet ikke helt hvor jeg ligger hen. Lurer derfor på om det finnes en bra undertøysforretning i Oslo (sentrum, majorstuen) som er å anbefale?
Grooo Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Arabella på Egertorget, men ikke handle med sjefen...
Saeria Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 LaLina på St.hanshaugen tror jeg. (Bor ikke i Oslo) Der får du ypperlig service! :D
Suzy Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Jepp - La Lina i Waldemar Thranesgt på St.Hanshaugen. Beste undertøysbutikken jeg har vært i noensinne! HER har du kart til La Lina
Siam Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Jepp - La Lina i Waldemar Thranesgt på St.Hanshaugen. Beste undertøysbutikken jeg har vært i noensinne! HER har du kart til La Lina Jeg fikk også veldig god hjelp her. Så det ble dyrt...
Suzy Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Jeg fikk også veldig god hjelp her. Så det ble dyrt... Det er drawbacket.. det blir dyrt, men det er så deilig at det er greit (og behandler du dem pent har du dem leeenge)
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 Bodimondi på Oslo City. Mye forskjellig utvalg, og ikke så alt for dyrt heller. Store og fine skifterom med knapp for å hente hjelp=)
lillesky Skrevet 28. januar 2005 #8 Skrevet 28. januar 2005 Jepp, La Lina skal være den beste. God service og god kvalitet, da får det heller koste litt mer... Bodi Mondi har også mye fint. Både billig og dyrere merker. De er grei på service også.
Gjest silje:) Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Det Søte Liv på Eger!De har kjempe fint undertøy. og det er utrolig behagelig også.. veldig viktig siden man skal ha det på seg en stund, viktig at det ikke klør eller kjennes ubehagelig:) Lykke til med letingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå