Gå til innhold

Hjelp til valg av julegave til fruen, link vedlagt.

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.zalando.no/michael-michael-kors-skulderveske-black-mk151h0du-q11.html

jeg eier mange vesker sv alke prisklasser. Denne likte heg godt for den er både praktisk og elegant samtidig. Altså er den fint å bruke til fest og hverdags. 

Liker også mørkere farger da lys skinn ofte kan få farge på seg fra klær. 

Anonymkode: 027c3...93e

Støtter denne! Små praktiske vesker som dette kan alltids brukes :)

Anonymkode: 66bea...b98

Skrevet
8 timer siden, Leo skrev:

Svart veske er veldig safe, men jeg ville absolutt ikke ha kjøpt en Michael Kors-veske. Merket har blitt et statussymbol, eller knapt nok det, for tenåringer og kvaliteten er så som så. Det danske merket Adax derimot synes i hvert fall jeg har mange fine vesker av god kvalitet i den prisklassen du vurderer

http://www.boozt.com/no/no/adax?utm_campaign=NO_msn_atcore_Adax&utm_content=kw_insertion_w&utm_medium=cpc&utm_source=bing

Ikke enig ang kvalitet. Har flere og de er helt strøkne etter mye bruk. Hva de signaliserer er noe annet, men vet mange fortsatt liker veskene. Jeg stemmer for å drite i hva andre syns!!! :)

Anonymkode: 66bea...b98

Skrevet

Jeg syns du skal holde deg langt unna å kjøpe noe fra Michael Kors!

Anonymkode: af8dd...5fc

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke ha kjøpt en veske fra Michael Kors hvis du ikke er sikker på at hun vil ha dette merket. 

Anonymkode: c9b52...7cf

• Liker 1
Skrevet

Michael Kors er veeldig 2014... Bare så du vet. Er du sikker på hun ønsker seg det merket?

Anonymkode: 72977...4bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde ikke oppegående folk kjøpte MK lenger. Det er jo så harry som det går an å bli. 

Anonymkode: 1680c...7ad

• Liker 1
Skrevet

Vesker er ganske personlig. Noen liker dype vesker, andre liker vesker som kan stå på gulvet, andre må ha atskilte rom i vesken. Noen vil ha skulderrem, andre ikke. Vesker er vanskelig. 

Hvis det skal være overraskelse, gi henne et "gavekort" og la henne velge selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...