Gå til innhold

Hjelp til valg av julegave til fruen, link vedlagt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Trenger litt hjelp. Tenkte jeg skulle kjøpe en veske i julegave ti fruen, maks pris er 2000kr, helst betydelig lavere ettersom jeg vil kjøpe en annen gave til hun også.

https://www.zalando.no/michael-michael-kors/?p=3

Hvilken av disse veskene er fine? Hun er ganske liten og nett av seg, ikke særlig stor, så en svær veske vil kanskje se rart ut. Om noen har lyst, kan dere titte gjennom å legge igjen en link til deres forslag. I det minste si hvilke jeg IKKE skal kjøpe :)

Tusen takk.

Anonymkode: bccd4...8b8

Gjest Sugemerke
Skrevet

Skal vi se igjennom 703 artikler for å finne en veske til din kone? Hva med å forsøkte selv?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Trenger litt hjelp. Tenkte jeg skulle kjøpe en veske i julegave ti fruen, maks pris er 2000kr, helst betydelig lavere ettersom jeg vil kjøpe en annen gave til hun også.

https://www.zalando.no/michael-michael-kors/?p=3

Hvilken av disse veskene er fine? Hun er ganske liten og nett av seg, ikke særlig stor, så en svær veske vil kanskje se rart ut. Om noen har lyst, kan dere titte gjennom å legge igjen en link til deres forslag. I det minste si hvilke jeg IKKE skal kjøpe :)

Tusen takk.

Hvilken av de ønsker hun seg da? Spør henne :jepp:

Anonymkode: a5dd5...955

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sugemerke skrev:

Skal vi se igjennom 703 artikler for å finne en veske til din kone? Hva med å forsøkte selv?

Jeg har sett selv, og klarer ikke bestemme meg. Og du trenger da slett ikke hjelpe :) Det er ingen tvang her, så la de som vil hjelpe hjelpe, så kan dere andre fortsette med deres. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken av de ønsker hun seg da? Spør henne :jepp:

Nei, jeg vil ikke spørre, vil ikke røpe julegaven :P Hun får noe hun ønsker seg ved siden av. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil ikke spørre, vil ikke røpe julegaven :P Hun får noe hun ønsker seg ved siden av. 

Ok. Men vet du at hun liker vesker i det merket da? Hvis ja, kjøp en som er hennes stil i vesker, og i en farge som hun liker på vesker. Lykke til :hjerte:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Men vet du at hun liker vesker i det merket da? Hvis ja, kjøp en som er hennes stil i vesker, og i en farge som hun liker på vesker. Lykke til :hjerte:

Aner ikke hvilke veskemerker hun liker skal jeg være ærlig, vet bare at hun liker vesker. Takk for hjelpen :)

• Liker 1
Gjest Sugemerke
Skrevet

Det er så flott med menn som bryr seg og er engasjerte. 

Skrevet
1 minutt siden, Sugemerke skrev:

Det er så flott med menn som bryr seg og er engasjerte. 

Takk, det var hyggelig sagt av deg Sugemerke :)

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvilke veskemerker hun liker skal jeg være ærlig, vet bare at hun liker vesker. Takk for hjelpen :)

Mange liker at sko og veske matcher. Bruker hun mest svarte støvletter og sko, kjøper du svart veske. Bruker hun mest brune sko og støvletter, kjøper du en brun veske.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, altflyter skrev:

Den syntes jeg og var fin :) 

Takk for tipset :) 

• Liker 1
Skrevet

Mange liker at sko og veske matcher. Bruker hun mest svarte støvletter og sko, kjøper du svart veske. Bruker hun mest brune sko og støvletter, kjøper du en brun veske.

Hun bruker alle de der.

Skrevet

https://www.zalando.no/michael-michael-kors-skulderveske-black-mk151h0du-q11.html

jeg eier mange vesker sv alke prisklasser. Denne likte heg godt for den er både praktisk og elegant samtidig. Altså er den fint å bruke til fest og hverdags. 

Liker også mørkere farger da lys skinn ofte kan få farge på seg fra klær. 

Anonymkode: 027c3...93e

Takk :) Da har vi enda en kandidat. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er alderen hennes? Kan ha litt å si.

Anonymkode: a6a6c...63f

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bruker alle de der.

Da ville jeg kjøpt svart. Brun er litt vanskelig å velge ut, ettersom det er så mange forskjellige brunfarger (hvis de skal matche til spesielle sko/ støvletter).

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, altflyter skrev:

Den syntes jeg og var fin :) 

Takk. Jeg elsker de veskene og pene og noe annet enn de merkene alle har.

Anonymkode: 99e4a...73e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...